داریوش شجاعیان یک چپ پای تکنیکی بود که نوید طلوع یک ستاره درخشان در فوتبال ایران را می‌داد. او در گسترش فولاد تبریز در ابتدای دهه ۹۰ شمسی ستاره شد و با قراردادی پردردسر و پرحاشیه سرانجام پیراهن استقلال را به تن کرد. اما شجاعیان در استقلال بیشتر در حاشیه فوتبال دیده می‌شد تا در […]

- ستاره سابق استقلال به اوج برگشت

داریوش شجاعیان یک چپ پای تکنیکی بود که نوید طلوع یک ستاره درخشان در فوتبال ایران را می‌داد. او در گسترش فولاد تبریز در ابتدای دهه ۹۰ شمسی ستاره شد و با قراردادی پردردسر و پرحاشیه سرانجام پیراهن استقلال را به تن کرد. اما شجاعیان در استقلال بیشتر در حاشیه فوتبال دیده می‌شد تا در درون زمین و متن بازی‌ها! او بارها با مصدومیت‌های طولانی روبرو و سرانجام مجبور  به خروج از خانواده آبی تهران شد.

پس از آن شجاعیان دیگر به روزهای اوج برنگشت و خیلی‌ها گفتند فوتبال او تمام شده است اما این فصل با بازوبند کاپیتانی هوادار برای او تا اینجا رویایی بوده است. شجاعیان با آمدن مسعود شجاعی دوباره همان ستاره درخشان سابق شده که نبض حملات تیمش را در اختیار دارد. او در بازی قبل در اهواز در همان نیمه اول دبل کرد و این هفته زننده تک گل ۳ امتیازی تیمش به گل گهر بود.

این گل پنجمین گل داریوش شجاعیان در این فصل بود. او یک پاس گل هم در هفته چهاردهم داده و تا اینجای کار بهترین گلزن هوادار در این فصل بوده است.

بیشتر بخوانید: مسعود شجاعی: داوران کم لطفی می‌کنند/ جوانگرایی در تیم ملی باید با برنامه باشد

منبع: خبـر ورزشی