پرسپولیس با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد ملوان سختکوش را شکست دهد و یکی از دشوارترین بازی‌های این فصل خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. پرسپولیس با این برد فاصله یک امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کرد ال برای ادامه فصل امیدوار باقی بماند. پرسپولیس با اوسمار کاملا متحول شده و […]

- پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند

پرسپولیس با تک گل عیسی آل‌کثیر موفق شد ملوان سختکوش را شکست دهد و یکی از دشوارترین بازی‌های این فصل خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. پرسپولیس با این برد فاصله یک امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کرد ال برای ادامه فصل امیدوار باقی بماند.

پرسپولیس با اوسمار کاملا متحول شده و نمایش‌های خوب این تیم در نیم فصل دوم تحسین خیلی از اهالی فوتبال را در پی داشته است. تیم اوسمار بازی هجومی و زیبا را در دستور کار قرار داده و همین موضوع باعث رضایت هواداران این تیم شده است. هرچند گلی که پرسپولیسی‌ها در بازی با ملوان به ثمر رساندند در شرایط مشکوک به آفساید زده شد و بسیاری از کارشناسان داوری هم اعلام کردند گل آل‌کثیر باید مردود می‌شد، ولی این گل یکی از تاکتیکی ترین و زیباترین گل‌های این فصل لیگ برتر بوده است.

گل سرخ‌پوشان از بازی کنار دروازه آغاز شد و بعد از ۱۲ پاس پشت سر هم به عیسی آل‌کثیر رسید و ضربه سر این بازیکن روی ارسال عالیشاه منجر به گل پرسپولیس شد.

این گل را ببینید: گل اول پرسپولیس به ملوان توسط عیسی آل‌کثیر

بیشتر بخوانید: استقلالی‌ها از سایه پرسپولیس هم می‌ترسند؛ آنها از سبک بازی تیم‌شان ناراضی هستند/ به حرف نکونام در مورد یحیی فقط خندیدم/ ما آنقدر جام گرفته‌ایم که…

منبع: خبـر ورزشی