اتفاقاتی که از ابتدای این فصل در باشگاه استقلال شروع و کم کم بیشتر و بیشتر شد دعوای کلامی سرمربی و مدیرعامل بود. درگیری که هربار با چند مصاحبه و خبر و… اوج می‌گیرد و دوباره آرام می‌شود و هرگز خوشایند هواداران و طرفداران این باشگاه و تیم نیست. شاید عده ای از بازار خبری […]

- کلوب| آقای نکونام پس از قهرمانی هم می‌توان گلایه کرد!

اتفاقاتی که از ابتدای این فصل در باشگاه استقلال شروع و کم کم بیشتر و بیشتر شد دعوای کلامی سرمربی و مدیرعامل بود. درگیری که هربار با چند مصاحبه و خبر و… اوج می‌گیرد و دوباره آرام می‌شود و هرگز خوشایند هواداران و طرفداران این باشگاه و تیم نیست.

شاید عده ای از بازار خبری مصاحبه‌ها و درگیری‌های فیمابین مدیریت و کادرفنی توانسته باشند خوراک خبری خوبی برای دنبال کنندگان خود دست و پا کنند اما هم جواد نکونام و هم هواداران تیم استقلال خوب می‌دانند که هر زمان تیمشان توانسته خوب نتیجه بگیرد از همین آرامشی بوده که از سوی نیمکت به درون تیم منتقل شده است.

خوب می‌دانیم که جواد نکونام تا چه اندازه ای باهوش است و هرگز دوست ندارد در اولین فصل حضورش روی نیمکت داغ استقلال، صدرنشینی را در چند هفته مانده به پایان فصل از دست بدهد. هم علی خطیر و هم جواد نکونام حرفهای بسیاری برای گفتن دارند اما برای هواداران آبی چه موضوعی جذاب تر از اینکه بخواهند پس از قهرمانی تیم محبوبشان این ناگفته‌ها را بشنوند؟

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی