هفته فرهنگی ایران و مالزی فرصتی غنی برای تبادلات فرهنگی است
هفته فرهنگی ایران و مالزی فرصتی غنی برای تبادلات فرهنگی است

به گزارش روابط عمومی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی؛ حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با اشاره به اینکه بخش زیادی از گردشگری در جهان امروز دیجیتالی شده است، گفت: بهره گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی نقش کلیدی در توسعه صنعت گردشگری دارد. وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی […]

- هفته فرهنگی ایران و مالزی فرصتی غنی برای تبادلات فرهنگی است

به گزارش روابط عمومی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی؛ حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با اشاره به اینکه بخش زیادی از گردشگری در جهان امروز دیجیتالی شده است، گفت: بهره گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی نقش کلیدی در توسعه صنعت گردشگری دارد.
 
وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری ایران، ادامه داد: حضور بلاگران و چهره‌های برجسته کشور‌های خارجی برای معرفی ایران می‌تواند صنعت گردشگری و توریسم را رونق ببخشد.

وی با اشاره به سفر محمد حافظ حمیدون، خواننده مشهور آهنگ‌های اسلامی مالزیایی به ایران، گفت: این خواننده در زمستان سال گذشته برای اجرای برنامه در ایران حضور پیدا کرد و پس از بازدید از آثار تاریخی شهر اصفهان، کلیپی را از جلوه‌های تاریخی مذهبی میدان امام (ره) در فضای مجازی منتشر کرد که این کلیپ تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بازدید داشته و بیش از ۱۲۴ هزار لایک خورده است.

ارزانی، با اشاره به دعوت این خواننده در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، تصریح کرد: ما بطور رسمی از محمد حافظ حمیدون برای برگزاری یک کنسرت اسلامی با یکی از خوانندگان ایرانی دعوت کردیم.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، با بیان اینکه قطعا استقبال خوبی از این کنسرت صورت می‌گیرد، ادامه داد: با اشاره به هفته فرهنگی ایران و مالزی ادامه داد: یکی از بهترین زمان‌ها برای اجرای این برنامه، هفته فرهنگی ایران و مالزی است که فرصتی ارزشمند برای تبادلات فرهنگی خواهد بود.

ارزانی اضافه کرد: در این دیدار محمد حافظ حمیدون به زیبایی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت بسیار علاقه مندم روابط و تعاملات فرهنگی با ایران داشته باشم قطعا این بازدید ۵۰ میلیونی از کلیپ شهر اصفهان نمایشگر جاذبه‌های گردشگری منحصر بفرد کشور شما است.

+