سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در محدوده کاشانک شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از […]

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی حامل البسه قاچاق در محدوده کاشانک شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید چندین دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق از استان های غربی کشور درآدرس قلعه نو، در محل گاوداری توقف و آماده تخلیه بار قاچاق می باشند. که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را متوقف کردند.

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها نموده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرستانهای غربی به مقصد تهران نموده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۱.۱۲۲ عدد گیرنده، ۲.۰۰۰عدد سوئیچر ، ۶۹۱ عدد پایه، کشف بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریستهای اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه های جعلی قاچاق به آنها ، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم متوجه رانندگان میگردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا