شناگران ژاپن و چین رقیبان جدی ایران در بازی‌های آسیایی هستند
شناگران ژاپن و چین رقیبان جدی ایران در بازی‌های آسیایی هستند

شناگر اصفهانی عضو تیم ملی کشورمان گفت: نمایندگان ژاپن و چین رقیبان جدی ایران در رشته شنا بازی‌های آسیایی “هانگژو” هستند، اما ما نیز برای رقابت با آنان انگیزه بالایی داریم.

متین سهران  افزود: غیر از این کشورها، شناگران کشورهای سنگاپور، اندونزی و قزاقستان نیز بی‌تردید از توانایی بالایی برخوردارند و برای غلبه بر آنها باید با تمام قوا تلاش کنیم.

به گزارش زیر نویس ،وی اضافه کرد: در روزهای گذشته اردوی آماده سازی در ترکیه داشتیم و پس از برگشت نیز در ایران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به مرز آمادگی مطلوب رسیدیم.

این شناگر اصفهانی افزود: حریفان آسیایی سرسخت و توانمند هستند اما برای کسب مدال از هیچ تلاشی دریخ نخواهیم کرد و با تمام توان به مصاف رقیبان خود خواهم رفت.

سهران تصریح کرد: پیش بینی کسب مدال بویژه مدال خوش رنگ طلا در این رقابت‌ها سخت است اما برای کسب آن آمادگی مناسبی را دارم و تا پیش از آغاز مسابقات، انگیزه خود را افزایش خواهم داد.

 نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین با شرکت ۴۵ کشور آسیایی، روزهای اول تا ۱۶ مهر سالجاری در ۴۰ رشته ورزشی(ورزش ایران در ۳۴ رشته حضور دارد) و با شرکت ۱۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خبرنگار برگزار می‌شود.

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی