گوشی هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کمتر از ۱۶ سال ممنوع شد!
گوشی هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کمتر از ۱۶ سال ممنوع شد!

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از دیلی میل، طبق گزارش‌ها، ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی برای افراد زیر ۱۶ سال از جمله طرح‌هایی است که قرار است ظرف چند هفته آینده توسط دولت انگلیس رونمایی شود. وزیران همچنین ممنوعیت خرید گوشی‌های هوشمند توسط کودکان را به عنوان بخشی از برنامه محافظت از جوانان آنلاین در نظر […]

- گوشی هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کمتر از ۱۶ سال ممنوع شد!

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از دیلی میل، طبق گزارش‌ها، ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی برای افراد زیر ۱۶ سال از جمله طرح‌هایی است که قرار است ظرف چند هفته آینده توسط دولت انگلیس رونمایی شود.

وزیران همچنین ممنوعیت خرید گوشی‌های هوشمند توسط کودکان را به عنوان بخشی از برنامه محافظت از جوانان آنلاین در نظر خواهند گرفت.

این موضع سخت با تعداد پلتفرم‌های فناوری در تضاد است  که در آنها حداقل محدودیت سنی عمدتا ۱۳ سال تعریف شده است.

هفته گذشته، متا پس از کاهش حداقل سن در واتس اپ از ۱۶ به ۱۳ در انگلیس، با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد.

انتظار می رود جزییات پیشنهاد مذکور که توسط میشل دونلان وزیر فناوری، تهیه شده، قبل از پایان ماه منتشر شود.

گفته می‌شود ویل تانر، معاون ریشی سوناک نیز درگیر این موضوع است کا نشان می‌دهد موضوع مذکور پشتوانه قوی در بالاترین سطح وجود دارد.

در مشاوره تعریف شده، نظرات والدین در مورد اینکه چه زمانی باید به کودکان اجازه دسترسی به رسانه های اجتماعی داده شود، با محدوده سنی بین ۱۳ تا ۱۶ سال بررسی می‌شود.

به گزارش ساندی تایمز، همچنین نظرات آنها در مورد اینکه آیا حفاظت‌های اضافی که به والدین اجازه می‌دهد تا دسترسی خود به پلتفرم ها را نظارت و کنترل کنند، باید روی گوشی‌ها نصب شوند یا خیر، پرسیده می‌شود.

مادر برایانا گی، که دخترش توسط دو نوجوان ۱۵ ساله که محتوای خشونت آمیز آنلاین تماشا می‌کردند، کشته شد، برای ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی برای افراد زیر ۱۶ سال مبارزه می‌کند.

سر نیک کلگ، معاون سابق نخست‌وزیر، که رئیس امور جهانی متا است، ظاهراً در روزهای آینده در جریان این برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت علوم، نوآوری و فناوری گفت که آنها در مورد حدس و گمان‌ها اظهار نظر نمی‌کنند.

وی افزود: تعهد ما برای تبدیل انگلیس به امن ترین مکان آنلاین برای کودکان تزلزل ناپذیر است.

منبع: اطلاعات انلاین