جورجیو فورلانی، مدیرعامل میلان، دوشنبه شب در گفتگو با DAZN به وضعیت روسونری پس از تساوی ۳-۳ مقابل ساسولو و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در روز پنجشنبه با رم پرداخت. او گفت: «این تیم می‌تواند بسیار بهتر از هفته گذشته بازی کند و امیدواریم که گام بلندی بردارد و عملکرد خوبی در […]

- تمجید مدیر روسونری از زلاتان؛ او در حوزه ورزش تأثیر زیادی دارد

جورجیو فورلانی، مدیرعامل میلان، دوشنبه شب در گفتگو با DAZN به وضعیت روسونری پس از تساوی ۳-۳ مقابل ساسولو و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در روز پنجشنبه با رم پرداخت. او گفت: «این تیم می‌تواند بسیار بهتر از هفته گذشته بازی کند و امیدواریم که گام بلندی بردارد و عملکرد خوبی در روز پنجشنبه داشته باشد.»

جبران شکست ۱-۰ بازی رفت و ادامه دادن در لیگ اروپا ممکن است تعیین‌کننده سرنوشت سرمربی استفانو پیولی باشد. «همیشه مربی در کانون توجهات قرار می‌گیرد. از ابتدای فصل همه منتظرند تا اگر یک بازی به پیروزی نرسید انتقادها را شروع کنند. او در این فصل عملکرد خوبی داشت و ما روی پایان خوش فصل متمرکز هستیم. پیولی فرد فوق‌العاده‌ای است و می‌توانم بگویم ما خوش‌شانس هستیم که با او کار می‌کنیم. نمی‌توان یک مربی را در یک بازی قضاوت کرد، بلکه باید کل فصل را مورد ارزیابی قرار داد. باید ببینیم که فصل چگونه به پایان می‌رسد، اما ما به او ایمان داریم.»

میلان در مسیر کسب مقام دوم پس از اینتر است، فورلانی فصل را تاکنون چگونه ارزیابی می‌کند؟

«برای صحبت در این مورد خیلی زود است. ما نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داریم و ۱۲ امتیاز اضافی کسب کردیم. حیف شد که از لیگ قهرمانان رفتیم، اما گروه سختی بود. ما همیشه برای پیروزی تلاش می‌کنیم. وظیفه ما این است که رقابتی‌ترین ترکیب ممکن را برای رسیدن به اهداف مشخص به مربی بدهیم. هدف میلان قهرمانی است، اما حقیقت این است که ما نمی‌توانیم هر سال این کار را انجام دهیم. لیگ قهرمانان مایه تاسف است، اما هر کاری انجام خواهیم داد تا در سال آینده نتیجه بهتری بگیریم.»

گزارش شده بود که مشاور ویژه «زلاتان ایبراهیموویچ» وظیفه تصمیم‌گیری در مورد ماندن پیولی و یافتن جانشین او را دارد.

فورلانی در این مورد می‌گوید: «حرف‌های زیادی درباره زلاتان گفته شده. رهبری و تصمیمات نهایی به کمپانی رد برد و جری کاردیناله بستگی دارد. زیر نظر او گروهی هستند که با هم کار می‌کنند. زلاتان در جبهه‌های مختلف مشارکت می‌کند. در بخش ورزشی، زلاتان، جف مونکادا، داوتاویو و من هستیم. بخش‌های دیگری مانند استادیوم وجود دارد که پائولو اسکارونی در آن بسیار نقش دارد. رهبری با کاردیناله است. ایبرا تاثیر زیادی در حوزه ورزشی دارد.»

بیشتر بخوانید: تمجید ستاره کهنه‌کار میلان از زلاتان؛ دخالت نمی‌کند و رابط است/ همیشه مشوق من بوده

منبع: خبـر ورزشی