اقامت در هتل با کیفیت و شیک بدون شک سفری خاطره انگیز و دلنشین را برای شما و دوستانتان به ارمغان می آورد، پس بهتر است قبل از سفر هتل مد نظر خود را انتخاب کنید. هتل پانوراما کیش جزو جدیدترین و مدرن ترین هتل های جزیره زیبای کیش است که اقامتی خوش و دلپذیر […]

اقامت در هتل با کیفیت و شیک بدون شک سفری خاطره انگیز و دلنشین را برای شما و دوستانتان به ارمغان می آورد، پس بهتر است قبل از سفر هتل مد نظر خود را انتخاب کنید.

هتل پانوراما کیش جزو جدیدترین و مدرن ترین هتل های جزیره زیبای کیش است که اقامتی خوش و دلپذیر را برای شما و عزیزانتان فراهم می کند. در این مطلب با بهترین و جدیدترین هتل کیش برای اقامت آشنا می شویم.

اقامت خاطره ساز در جدیدترین هتل جزیره کیش

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، بهتر است قبل از سفر رزرو جدیدترین هتل های جزیره کیش را انجام دهید. کیفیت و امکانات هتل در اقامت بهتر شما مسلما نقش بسیار مهمی دارد؛ از همین جهت باید در انتخاب هتل دقت زیادی داشته باشید. جزیره کیش به دلیل اینکه در فصل های مختلف سال گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب خود می کند، دارای چندین هتل مختلف از نظر معماری، کیفیت، امکانات و … است.

طی سال های اخیر تعدادی هتل بسیار مدرن و جدید در کیش تاسیس شده اند که نگاه هر بیننده ای را به خود می کنند. یکی از این هتل های لوکس و مدرن، هتل پانوراما کیش نام دارد و جزو پر رفت و آمدترین ترین هتل ها به شمار می رود.

معرفی هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش که یکی از جدیدترین هتل های جزیره کیش است، در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و جزو جدیدترین هتل های ۵ ستاره محسوب می شود. محیط این هتل فوق العاده لاکچری و مدرن طراحی شده است تا مسافران سفری رویایی و به یادماندنی داشته باشند. تعداد طبقات این هتل ۱۵ و تعداد واحدهای اقامتی آن ۲۶۷ است. واحدهای اقامتی این هتل بسیار متنوع هستند که متناسب با سلیقه و تعداد نفرات می توانید بهترین اتاق را انتخاب کنید و اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل پانوراما کیش به واسطه معماری منحصر به فردی که دارد، به نام باشکوه ترین هتل کیش معروف است. این هتل از زمان تاسیس خود تا به امروز جزو محبوب ترین هتل ها برای اقامت در بین گردشگران ایرانی و خارجی شناخته می شود. هر مسافر با یکبار اقامت در این هتل، مشتری دائمی آن برای سفرهای بعدی نیز می شود. این امر نشان دهنده کیفیت فوق العاده عالی و خدمت رسانی بی نظیر مدیریت و پرسنل هتل است.

موقعیت جغرافیایی هتل پانوراما کیش

در ساخت جدیدترین هتل های جزیره کیش، اهمیت زیادی به موقعیت جغرافیایی آن ها داده می شود. یکی از مزیت های هتل پانوراما کیش از نظر مسافران، موقعیت جغرافیایی بسیار خوب آن است.

این هتل در نزدیکترین فاصله با آب های نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مختلف مانند مرکز خرید زیتون، دامون، سارینا و مریم قرار دارد. شما به راحتی می توانید از این مراکز خرید دیدن کنید. همچنین این هتل به تفریحگاه های دیدنی و جذاب کیش مانند پارک دلفین ها، اسکله تفریحی، باغ پرندگان و… نیز نزدیک است.

رزرو جدیدترین هتل جزیره کیش

رزرو جدیدترین هتل جزیره کیش

امکانات و خدمات رفاهی هتل پانوراما کیش برای اقامت

مدیریت هتل پانوراما کیش برای اقامت به یاد ماندنی مسافران، بهترین امکانات و خدمات رفاهی را به ارمغان آورده است تا مسافران هیچ دغدغه ای در طول سفر نداشته باشند. یکی از مهم ترین امکانات این هتل، داشتن پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۵۰ خودرو است. اگر برای رفت و آمد در کیش خودرو اجاره کنید یا دارای خودرو شخصی هستید، می توانید از پارکینگ برای امنیت خودرو استفاده کنید.

یکی دیگر از خدمات رفاهی و تفریحی این هتل داشتن استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی است که در اوقات فراغت خود می توانید از این امکانات استفاده کنید. همچنین این هتل دارای باشگاه بدنسازی مجهز و پیشرفته ای است که برای افراد ورزشکار مزیتی بسیار مهم محسوب می شود.

این هتل دارای سالن همایش و کنفرانس مدرن و لوکس با ظرفیت ۶۰۰ نفر است که انواع جشنواره ها، رویدادهای کاری و همایش ها را می توانید در این سالن برگزار کنید. دیگر خدمات این هتل باشکوه و لوکس عبارتند از:

  • وای فای رایگان

  • لاندری

  • خدمات مهمانداری

  • نمازخانه

  • مبلمان

  • آتلیه

  • سیستم تهویه مناسب

  • فضای سبز

  • آباژور

  • لابی

  • آسانسور

  • سیستم اعلام حریق

  • لوازم بهداشتی

  • خدمات تور

  • رمپ

  • پذیرش ۲۴ ساعته

کافی شاپ و رستوران هتل پانوراما

هتل پانوراما مانند دیگر جدیدترین هتل های جزیره کیش، دارای رستورانی است که در طبقه همکف قرار دارد. شما برای صرف صبحانه می توانید از ساعت ۷ تا ۱۹ صبح، برای صرف ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ و برای صرف شام از ساعت ۲۰ الی ۲۱:۳۰ به این مکان مراجعه کنید.

رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی، دریایی، گیاهی و فست فود را با خوشمزه ترین طعم ها تهیه می کند. کافی شاپ این هتل نیز در طبقه همکف قرار دارد و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را با لذیذترین طعم ها در کنار دسرهای خوشمزه ارائه می دهد.

اقامت در جدیدترین هتل کیش

همان طور که بالاتر نیز گفته شد، هتل پانوراما کیش جزو جدیدترین هتل های تاسیس شده در جزیره کیش است که معماری فوق العاده لوکس و لاکچری دارد. این هتل کادری حرفه ای و باتجربه برای خدمت رسانی دارد که ارائه خدمات به مسافران را به بهترین نحو انجام می دهند. این هتل نوساز مسلما نسبت به هتل های قدیمی دارای محیط بهداشتی تر و البته مدرن تری است که شما می توانید اوقاتی خوش را در آن سپری کنید.

اتاق های جدیدترین هتل جزیره کیش

اتاق های جدیدترین هتل جزیره کیش

فلای تودی؛ مرجع رزرو هتل و خرید بلیط کیش

اگر قصد سفر تفریحی یا کاری به جزیره نیلگون کیش را دارید، با اقامت در جدیدترین هتل های جزیره کیش می توانید هر آنچه که برای یک سفر لاکچری نیاز است را در اختیار داشته باشید. شما برای خرید آنلاین بلیط و رزرو هتل می توانید فلای تودی را انتخاب کنید و صفر تا صد برنامه ریزی سفر خود را به این مجموعه بسپارید. فلای تودی بزرگترین مرجع رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط با بیش از ۱.۵ میلیون هتل در سرتاسر جهان و ۹۰۰ خط هوایی است.

برای مشاهده بهترین و جدیدترین هتل های جزیره کیش با ارزان ترین قیمت ها به همراه تخفیفات ویژه سال می توانید به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید و انواع هتل ها را به همراه مشخصات و قیمت ببینید و بهترین هتل مناسب با بودجه خود را انتخاب کنید. همچنین فلای تودی در زمینه های دیگری از جمله دریافت ویزا، برگزاری تورهای داخلی و خارجی نیز فعالیت می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشورت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

منبع: خبـر ورزشی