گزارش هواشناسی ایران تا خرداد ۱۴۰۳ / بارش هفته ‌های سوم و چهارم بیش از نرمال است
گزارش هواشناسی ایران تا خرداد ۱۴۰۳ / بارش هفته ‌های سوم و چهارم بیش از نرمال است

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،شدت بارش امروز غروب و بامداد چهارشنبه از سوی هواشناسی اعلام شد که در نقشه زیر مشاهده می کنید.رنگ سبز بارش سبک تا متوسط،رنگ زرد و قرمز و نارنجی بارش شدید را نشان می دهد.بیشترین شدت بارش این سامانه از همین الان تا فردا صبح خواهد بود.شدیدترین بارش […]

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،شدت بارش امروز غروب و بامداد چهارشنبه از سوی هواشناسی اعلام شد که در نقشه زیر مشاهده می کنید.رنگ سبز بارش سبک تا متوسط،رنگ زرد و قرمز و نارنجی بارش شدید را نشان می دهد.بیشترین شدت بارش این سامانه از همین الان تا فردا صبح خواهد بود.شدیدترین بارش ها نیز در هرمزگان،سیستان و بلوچستان، نیمه ی جنوبی کرمان رخ خواهد داد.

و اما،جدیدترین نقشه های پیش بینی هفتگی بارش کشور بر مبنای نقشه های احتمالاتی توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از ۲۷ فروردین ماه تا ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تولید و ارائه شد.

بر این اساس، بارش هفته اول (۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت) بر جنوب و جنوب ‌شرق کشور متمرکز است و مقدار انباشته آن در برخی از این مناطق با احتمال فراتر از ۷۵ درصد، بیش از ۱۰۰ میلیمتر است.

همچنین، بارش در یک ‌سوم شمالی کشور و زاگرس میانی کمتر از نرمال و در سایر مناطق نرمال است.

بارش هفته دوم در محدوده نرمال است. در این هفته احتمال وقوع بارش انباشته ۲۰ تا ۵۰ میلیمتر برای شمال ‌غرب کشور و زاگرس میانی و شمالی کمتر از ۵۰ درصد پیش ‌بینی شده است.

بارش هفته ‌های سوم و چهارم بیش از نرمال است و بارش انباشته هفته سوم در بخش ‌هایی از زاگرس میانی و شمال ‌غرب با احتمال حدود ۷۵ درصد در محدوده ۵۰ میلیمتر خواهد بود.

پیش بینی هواشناسی

پیش بینی هواشناسی

پیش بینی هواشناسی

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.