از چند روز قبل اخبار و هشدارهای هواشناسی حاکی از این بود که از دوشنبه ۲۷فرودین بارش‌های شدید و سیل‌آسا در بخش‌های جنوبی کشورمان آغاز خواهد شد که متاسفانه از طرف مسئولین امر و تعدادی از مردم جدی گرفته نشد و همین واقعه جان چند نفر از هم‌وطنانمان را گرفت. سیلاب جان سه نفر را […]

 از چند روز قبل اخبار و هشدارهای هواشناسی حاکی از این بود که از دوشنبه ۲۷فرودین بارش‌های شدید و سیل‌آسا در بخش‌های جنوبی کشورمان آغاز خواهد شد که متاسفانه از طرف مسئولین امر و تعدادی از مردم جدی گرفته نشد و همین واقعه جان چند نفر از هم‌وطنانمان را گرفت.

سیل قابل پیش‌بینی جنوب، چندین کشته داد

سیلاب جان سه نفر را در مسیر خاش – ایرانشهر گرفت

* مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از جان باختن سه نفر از کارکنان کارگاه راه سازی شرکت نصر مجری راه آهن خاش- ایرانشهر در بارندگی های چند روز اخیر این استان خبر داد.

*بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی گُشت به سراوان را بست.

* با توجه به فعالیت سامانه بارشی در شهرهای ساحلی سیستان و بلوچستان و بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران استان، مدارس شهرستان‌های ایرانشهر، بزمان، خاش، زرآباد، مهرستان، گلشن، سراوان، نیکشهر و دلگان در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر امروز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

سیل قابل پیش‌بینی جنوب، چندین کشته داد

انسداد ۱۰ راه روستایی در جنوب کرمان

  • مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به بارش رحمت الهی در برخی مناطق استان گفت: بارش شدید باران در جنوب استان راه ارتباطی ۱۰ روستا را قطع کرده است.
  • برترین ها

+