استقلال در ابتدای دهه ۸۰ شمسی فوتبالیستی به نام احمد فیض کریملو داشت که انصافا بازیکن تاکتیک‌پذیری محسوب می‌شد و در تغذیه کردن عناصر تهاجمی و به ویژه سانتر برای مهدی هاشمی‌نسب نمایشی مثبت ارائه می‌کرد. فیض کریملو مدت‌ها از حافظه فوتبال دور شده بود و سال ۹۸ خبر آمد که به خاطر گرفتاری‌های مالی […]

استقلال در ابتدای دهه ۸۰ شمسی فوتبالیستی به نام احمد فیض کریملو داشت که انصافا بازیکن تاکتیک‌پذیری محسوب می‌شد و در تغذیه کردن عناصر تهاجمی و به ویژه سانتر برای مهدی هاشمی‌نسب نمایشی مثبت ارائه می‌کرد.

فیض کریملو مدت‌ها از حافظه فوتبال دور شده بود و سال ۹۸ خبر آمد که به خاطر گرفتاری‌های مالی و پاس نشدن چک‌هایش دربند شده است. زیرنویس در همان سال ۹۸ پیرامون این مسئله بدون ذکر نام احمد گزارش نوشت و تاکید کردیم اهالی فوتبال برای حل این مسئله پای کار آمده‌اند.

با پیگیری‌های جدی بزرگانی چون بهتاش فریبا، جواد زرینچه، رضا شاهرودی و البته دوندگی بسیار و کمک‌های خاص حمید استیلی، سیدمهدی رحمتی و پژمان منتظری که هر کدام در مقطعی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس و استقلال را بر بازو بسته بودند، مشکل فیض‌کریملو در اواخر فروردین سال ۱۳۹۹ حل شد و ما با هماهنگی خودش در ۲۸ فروردین همان سال نامش را منتشر کردیم.

فیض کریملو در بهار سال ۹۹ آزاد شد و همان زمان از بزرگان استقلال و پرسپولیس بابت پیگیری پرونده‌اش به طور ویژه تشکر کرد. اتفاقی که نشان داد اتحاد استقلال و پرسپولیس و رفاقت آن‌ها در عین رقابت می‌تواند چه صحنه‌های زیبایی را در فوتبال خلق کند.

زیرنویس‌گردی| اتحاد استقلال و پرسپولیس برای آزادی فوتبالیست زندانی

منبع: خبـر ورزشی