بعد از اینکه فدراسیون فوتبال پیام حیدری را به عنوان دیدار معوقه سپاهان دربرابر ذوب آهن اعلام کرد، تیم سپاهان به این انتخاب معترض شد. پیام حیدری در آخرین قضاوت مسابقه بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را سوت زد که او و یکی از کمک‌هایش در این بازی اشتباهات تاثیر گذار داشتند. فدراسیون فوتبال تا […]

- آیا داور دربی تغییر می‌کند؟

بعد از اینکه فدراسیون فوتبال پیام حیدری را به عنوان دیدار معوقه سپاهان دربرابر ذوب آهن اعلام کرد، تیم سپاهان به این انتخاب معترض شد.

پیام حیدری در آخرین قضاوت مسابقه بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را سوت زد که او و یکی از کمک‌هایش در این بازی اشتباهات تاثیر گذار داشتند.

فدراسیون فوتبال تا به الان تصمیمی‌برای تغییر داور این بازی نگرفته است و به نظر می‌رسد داور این بازی تغییر نمی‌کند. به این خاطر که اگر فدراسیون فوتبال با تغییر داور این بازی موافقت کند، این در فوتبال ایران باب می‌شود، هر باشگاهی داورش باب میلش نباشد، می‌تواند با درخواست و اعتراض آن را تغییر دهد.

عباس دارابی سرپرست تیم ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا داور بازی این تیم در برابر سپاهان تغییر کرده است؟ گفت: این که آن‌ها به چه دلیلی اعتراض کرده‌اند به من و باشگاه ذوب‌آهن مربوط نمی‌شود اما با مرور قضاوت‌های داوران در این فصل لیگ برتر برای ذوب‌آهن متوجه می‌شوید که ما هم از اشتباهات داوری متضرر شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: پاسخ عجیب مورایس به انتقاد یک خبرنگار؛ شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است!

منبع: خبـر ورزشی