نشریه اسپانیایی «آ اس» چندی پیش نوشته بود که پاکو خمس یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران است اما در نهایت فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسید که هدایت تیم ملی را به امیر قلعه‌نویی محول کند. آ اس اما در تازه‌ترین تحلیل نوشت که پاکو خمس به خاطر تشدید تنش‌ها در منطقه […]

- این سرمربی به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت!

نشریه اسپانیایی «آ اس» چندی پیش نوشته بود که پاکو خمس یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی فوتبال ایران است اما در نهایت فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسید که هدایت تیم ملی را به امیر قلعه‌نویی محول کند.

آ اس اما در تازه‌ترین تحلیل نوشت که پاکو خمس به خاطر تشدید تنش‌ها در منطقه اردوی تیم تراکتور را ترک کرده است. این نشریه در این باره نوشت: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی‌ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای که به همین خاطر منتشر کرده بود نوشت: «پاکو خمس به درخواست خودش اردوی تیم را ترک کرد. پاکو خمس دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد داشت. اما از آنجایی که او برای جدایی درخواست داده بود، دستمزد خود را تا جایی که کار کرده بود، گرفت.»

در واقع جدایی خمس از تراکتور برای این باشگاه ضرر مالی نداشت.

منبع: خبـر ورزشی