در یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه المپیک لوئیس کمانیس تیم بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه ۴-۱ مغلوب و حذف شد. در این دیدار هیجان‌انگیز خیلی زود با حرکت انفجاری لامین یامال و ضربه‌ای که اتفاقی با پای رافینیا زده شد، در دقیقه ۱۲ بارسلونا به گل رسید. […]

- باورنکردنی؛ بارسا اجازه انتقام را به پاری‌سن‌ژرمن داد/ کاتالان‌ها با لیگ قهرمانان وداع کردند

در یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه المپیک لوئیس کمانیس تیم بارسلونا مقابل پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه ۴-۱ مغلوب و حذف شد.

در این دیدار هیجان‌انگیز خیلی زود با حرکت انفجاری لامین یامال و ضربه‌ای که اتفاقی با پای رافینیا زده شد، در دقیقه ۱۲ بارسلونا به گل رسید. اما در ادامه ورق برگشت و پاری‌سن‌ژرمن پس از اخراج دقیقه ۲۹ رونالد آرائوخو بیش از قبل تهاجمی بازی کرد. در نهایت هم ستاره منفور بارسایی‌ها برای پاری‌سن‌ژرمن گل زد. عثمان دمبله در دقیقه ۴۰ کار را به تساوی کشاند تا بازی جذاب‌تر هم بشود.

سرانجام پی‌اس‌جی بازی را در مجموع در دقیقه ۵۵ به تساوی کشاند. شوت زمینی ویتینیا تیم فرانسوی را به گل دوم رساند. سومین گل را کیلیان امباپه در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی زد تا انتقام پاریسی‌ها کامل شود. این پنالتی را ژوآئو کانسلو با خطا روی عثمان دمبله داد. در دقیقه ۸۹ هم ضدحمله‌ای سریع با وجود مهارهای عالی مارک آندره تراشتگن در نهایت ناکام نماند و کیلیان امباپه گل دوم خودش و چهارم تیمش را زد.

منبع: خبـر ورزشی