ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز […]

- ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟/ ژاوی ۵ روز فرصت دارد!

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: ژاوی به سیم آخر زد؛ داور فاجعه بود/ زحمات کل فصل به خاطر یک اشتباه داور به باد رفت!

منبع: خبـر ورزشی