پابجی به عنوان یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال شناخته می شود. این بازی به گونه ای است که شما می توانید در قالب تیم های ۴ نفره یا به صورت تکی با دشمنان خود مبارزه کنید و زنده بمانید. البته به جز پابجی بازی های بزرگ دیگری نیز در این حوزه وجود […]

پابجی به عنوان یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال شناخته می شود. این بازی به گونه ای است که شما می توانید در قالب تیم های ۴ نفره یا به صورت تکی با دشمنان خود مبارزه کنید و زنده بمانید. البته به جز پابجی بازی های بزرگ دیگری نیز در این حوزه وجود دارند که تجربه آنها می تواند بسیار جذاب باشد. زیرا بازی پابجی دارای گیم پلی بسیار یکنواختی است و بازیکنان گاهی نیاز به تجربه اتفاقات عجیب و جالب در بازی خود دارند. به همین دلیل در این مقاله ۱۰ بازی جذاب شبیه پابحی موبایل را به شما معرفی می کنیم.

بررسی 10 بازی محبوب شبیه پابجی موبایل

بازی فری فایر

فری فایر یکی از بازی های بسیار قدیمی در سبک بتل رویال است. این بازی حجم بسیار کمی دارد و به دلیل بهینه سازی های بسیار، بر روی گوشی های هوشمند قدیمی نیز قابل اجرا است. در این بازی مدهای مختلفی برای تجربه وجود دارد و شما می توانید هر ۴۰ روز سیزن پس جدید این بازی را تجربه کنید. همچنین این بازی از نظر طراحی بسیار خوب ساخته شده است و بازیکنان زیادی از سراسر جهان در آن فعال هستند. یکی از ویژگی های جالب این بازی تنوع بسیار بالای آن در آیتم ها و اسکین ها می باشد.

بازی اسکارفال

این بازی از نظر طراحی شباهت های زیادی به بازی پابجی موبایل دارد. در این بازی سه ماد اختصاصی وجود دارد که شما را به صورت انفرادی یا در قالب تیم های ۴ نفره به سمت نقشه پرتاب می کند و شما باید تلاش کنید تا زنده بمانید. سیستم لوت بازی بسیار خوب ساخته شده است و تجربه مبارزات آن نیز بسیار عالی عمل می کند. تنها ایراد این بازی که البته در اپدیت های جدید تاحدود زیادی رفع شده است، گرافیک بصری آن است. این بازی حجم بسیار کمی دارد، اما از نظر تنوع و جذابیت می تواند شما را قانع کند.

بازی زوبا

گاهی تنوع نیز لازم است. Zooba یک بازی بتل رویال بسیار جذاب است که به جای انسان ها از حیوانات به انواع شخصیت های اصلی استفاده می کند. در این بازی شما با پرتاب شدن به سمت باغ وحش باید با دیگر حیوانات مبارزه کنید تا بتوانید به عنوان رئیس باغ وحش شناخته می شود. این بازی حالت رنک و معمولی دارد و در کنار طراحی خاص کمدی های اختصاصی خود را نیز به شما هدیه می دهد. به طور کل این بازی می تواند حالت یک نواحت و اکشن های بسیار زیاد بازی پابجی را تا حدود زیادی کاهش دهد.

بررسی 10 بازی محبوب شبیه پابجی موبایل

بازی مجیکا

اگر از سلاح خسته شده اید، می توانید در بازی Magicka با جادو به جنگ دشمنان خود بروید. در این بازی جادو به عنوان سلاح اصلی در بازی مورد استفاده قرار می گیرد. چهار عنصر اصلی، مثل، آب، آتش، خاک و باد وجود دارد که هرکدام دارای لول های مخصوص به خود هستند و شما می توانید در قالب یک ماد بتل رویال با دیگر دشمنان مبارزه کنید. طراحی خاص و زیبای کاراکترها، حال و هوای تازه ای به این سبک داده است که تجربه آن را پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از دست ندهید.

بازی فارلایت ۸۴

اگر به دنبال کوچ کردن از بازی پابجی هستید، می توانید به سراغ Farlight 84 بروید. این بازی از نظر طراحی شباهت های بسیاری به پابحی دارد، اما سلاح های آن بسیار مدرن تر است. از طرفی امکانات و ویژگی های خاصی در اختیار هر کدام از شخصیت های داخل بازی وجود دارد که گیم پلی شما را بسیار اختصاصی تر می کند. به همین دلیل تجربه این بازی می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. حالت رنک این بازی بسیار جدی است و پلیرهای حرفه ای زیادی در آن حضور دارند.

بازی Huntzone: Battle Ground Royale

اگر به دنبال یک بازی واقع گرایانه اکشن هستید، Huntzone: Battle Ground Royale می تواند نیاز شما را رفع کند. در این بازی گرافیک معنایی ندارد و هدف اصلی توجه به دقت و عملکرد شما در بازی است. به همین دلیل بسیاری از روش هایی که در بازی های مدرن به کار گرفته می شود در این بازی وجود ندارد. به عنوان مثال حالت راه رفتن خودکار یا تنوع سلاح ها در این بازی وجود ندارد و شما باید با چند سلاح محدود به بازی بپردازید. بازی به گونه ای است که شما با چند تیر راحت کشته می شوید، به همین دلیل باید، دقت عمل بسیار بالایی داشته باشید.

بازی Battle Royale: FPS Shooter

یکی از حالت های محبوب در بازی های اکشن، مود اول شخص است. در این حالت کاراکتر شما دیده نمی شود و مقداری از field Of View خود را از دست خواهید داد. در این حالت گیم پلی شما بسیار چالش برانگیز تر می شود. بازی جدیدی که در لیست، بهترین بازی های شبیه پابجی موبایل به شما معرفی می کنیم، یک بازی بتل رویال اول شخص است. این بازی از نظر بصری بسیار خاص طراحی شده است و شما به یاد بازی فورت نایت می اندازد. از نظر طراحی و گیم پلی، همه چیز در این بازی به خوبی طراحی شده است و شما می توانید ساعت ها به تجربه آن بپردازید. بیش از ۱۵ سلاح در بازی وجود دارد که هر کدام حالت مخصوص خود را در مبارزات دارند. به همین دلیل می توانید برای سبک بازی خود، دو سلاح جنگی مناسب انتخاب کنید. 

بازی کال آف دیوتی موبایل

یکی از رقبای قدیمی پابجی، بازی کالاف دیوتی است که به دلیل سبک منحصر به فرد خود، بازیکنان زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی برای پلتفرم های مختلف زیادی عرضه شده است و تجربه فوق العاده جذابی را به شما هدیه می دهد. در این بازی تنوع سلاح ها و آیتم ها بسیار زیاد است و شما در مادهای مختلفی می توانید، این بازی را تجربه کنید. یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت این بازی شده است، حرکت سریع شخصیت هاست. همچنین در بازی ماشین و ابزارهای مختلفی وجود دارد که شما با استفاده از آنها، می توانید دشمنان خود را نابود کنید. گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده است. Call of Duty: Mobile یک طراحی کاملا مدرن از بازی های بتل رویال به شمار می رود.

بررسی 10 بازی محبوب شبیه پابجی موبایل

بازی Pixel’s Unknown Battle Ground

اگر گوشی هوشمند قدرتمندی ندارید نگران نباشید. بازی Pixel’s Unknown Battle Ground، یک بازی با گرافیک خاص و بسیار جذاب است که شما را به یاد ماینکرافت می اندازد. در این بازی شما می توانید آزادانه لوت کنید و با کسب آیتم های مختلف، دشمنان خود را شکست دهید. بازی از نظر گرافیک، چیز خاصی به شما ارائه نمی دهد، اما گیم پلی روان و خاص آن، می تواند برای شما بسیار جالب باشد.

بازی Knives Out

یکی دیگر از بازی های محبوب این سبک Knives Out است. این بازی به پابجی موبایل بسیار وفادار است و به عنوان یک نسخه کلاسیک از این سری نیز شناخته می شود. در اصل در این بازی شما می توانید با فرود آمدن در بخش های مختلف مپ، لوت کنید و با شکست دادن تمام دشمنان برنده شوید. این بازی از نظر طراحی، گرافیک قابل قبولی دارد و برای گوشی های هوشمند میان رده طراحی شده است. تنوع سلاح ها، آیتم ها و همچنین وسایل حمل و نقل در این بازی بسیار زیاد است و یک تجربه منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد.

 

+