به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید که در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک پس از استراحت در دور نخست، در […]

- امیدوارم موفقیت‌های کشتی فرنگی تا المپیک تداوم داشته باشد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید که در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر یوسوف ماتسی اف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

ساروی در پایان رقابت‌ها ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آسیا، گفت: امیدوارم دل مردم را شاد کرده باشیم. ممنونم که با دعای خیرشان همواره تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی با اشاره به شرکت در مسابقات یک ماه گذشته در کشور ترکیه، گفت: به دلیل حائز اهمیت بودن مسابقات آسیایی، به صلاحدید کادر فنی در این مسابقات شرکت کردم. امیدوارم بتوانیم این روند رو به رشد را با کشتی‌گیران و کادر فنی تا میدان المپیک داشته باشیم و آنجا نیز بتوانیم با کسب مدال‌های خوشرنگ دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم.

ساروی در پایان از همشهریانش در آمل و مازندارانی‌ها، خانواده و کادرفنی که هریک به نحوی از او حمایت کرده‌اند قدردانی کرد و گفت: یک‌دلی همه این عزیزان موجب شکل‌گیری این قهرمانی‌ها بوده و هست و امیدوارم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا