لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرده که همچنان منتظر شنیدن تصمیم کیلیان امباپه برای آینده است. امباپه قرار است در پایان فصل به رئال مادرید بپیوندد اما هنوز به طور رسمی این تصمیم را اعلام نکرده است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که زمانی که دیگر امکان دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان این فصل […]

- امباپه رهبر مسلم تیم است/ همچنان منتظر تصمیم او هستم!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرده که همچنان منتظر شنیدن تصمیم کیلیان امباپه برای آینده است. امباپه قرار است در پایان فصل به رئال مادرید بپیوندد اما هنوز به طور رسمی این تصمیم را اعلام نکرده است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که زمانی که دیگر امکان دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان این فصل وجود نداشته باشد، این انتقال علنی خواهد شد. پی‌اس‌جی برای راهیابی به فینال در مرحله بعدی با بوروسیا دورتموند بازی خواهد کرد، در حالی که رئال مادرید روز چهارشنبه در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

شاید انریکه منتظر تصمیم امباپه باشد اما به نظر می‌رسد که تیم را برای دوران بعد از او آماده می‌کند. سرمربی پی‌اس‌جی بارها این ستاره را در این فصل روی نیمکت نشانده و گفته که تیمش باید به بازی بدون امباپه عادت کند. لوئیس انریکه همچنین عنوان کرده که امباپه ممکن است در این فصل در پاری‌سن‌ژرمن بماند. به نقل از وبسایت گل، او به خبرنگاران گفت: «بیایید منتظر باشیم تا کیلیان درباره آینده خود صحبت کند. وقتی امباپه و پاری‌سن‌ژرمن در انظار عمومی صحبت کنند، همگی متوجه نتیجه خواهیم شد. تا زمانی که امباپه صحبت نکرده من اینجا می‌مانم و در سکوت انتظار می‌کشم.»

لوئیس انریکه همچنین با تمجید از امباپه به خاطر عملکردش ادامه داد: «امباپه امروز رهبر مسلم تیم در این بازی بود. کل تیم پرسینگ را انجام دادند، کیلیان، دمبله یا بردلی بارکولا. وقتی امباپه رهبری را در دست می‌گیرد تیم قوی‌تر می‌شود. این چیزی است که همه ما می‌خواستیم. وقتی امباپه رهبر می‌شود ما خیلی بهتر هستیم.»

امباپه تا پایان فصل با پاری‌سن‌ژرمن ادامه خواهد داد و امیدوار است که این باشگاه را به اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. پی‌اس‌جی همچنین به یک قهرمانی دیگر در لیگ ۱ نزدیک می‌شود و در حال حاضر با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: خبـر ورزشی