پ
  • شناسه : 156764
  • 29 فروردین 1403 - 15:12
  • 14 بازدید

رد پای موساد در قتل صراف مشهور لبنانی لو رفت

رد پای موساد در قتل صراف مشهور لبنانی لو رفت
رد پای موساد در قتل صراف مشهور لبنانی لو رفت

  سرور طی هفته گذشته پس از مراجعه به یک مرکز انتقال پول [صرافی] برای برداشت وجه، ناپدید شد. جست وجوها برای یافتن وی بی نتیجه ماند و سرانجام با گذشت چند روز جسد او در حالی پیدا شد که گفته شده مملو از گلوله بود.   خبرگزاری دولتی لبنان با اشاره به قتل وی تنها […]

- رد پای موساد در قتل صراف مشهور لبنانی لو رفت

 

سرور طی هفته گذشته پس از مراجعه به یک مرکز انتقال پول [صرافی] برای برداشت وجه، ناپدید شد. جست وجوها برای یافتن وی بی نتیجه ماند و سرانجام با گذشت چند روز جسد او در حالی پیدا شد که گفته شده مملو از گلوله بود.

 

خبرگزاری دولتی لبنان با اشاره به قتل وی تنها با حروف اول نام او را ذکر کرد. اما منابع خبری دیگر گزارش دادند که خانواده او هویت را تایید کردند.آن ها از مقامات لبنانی خواسته اند تا عاملان این قتل را پیدا کنند.

 

گفتنی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا در اوت ۲۰۱۹، سرور را تحریم کرد و گفت که او «خدمات مالی، مادی، فناوری، و سایر خدمات» را به حماس و حزب‌الله ارائه کرده و با آنها در ارتباط بوده است. سرور همچنین به انتقال سالانه «ده‌ها میلیون دلار» از ایران به حماس متهم شده بود. 

«عرب‌نیوز» نیز در گزارشی با اشاره به مرگ سرور از احتمال نقش موساد در این قتل خبر داد و نوشت: منابع قضایی و امنیتی لبنان به AFP گفتند که احتمالا موساد در پس کشتن وی بوده است. این منابع البته به شرط فاش نشدن نام گفت‌وگو می‌کردند. این منابع به عرب‌نیوز گفتند: «یافته‌های اولیه نشان می‌دهد که عوامل سوری و لبنانی سرور را در ویلای بیت مری لو دادند.» این منابع گفتند که این عوامل اثر انگشت خود را از صحنه جرم پاک کرده و از سلاح‌های دارای صدا خفه کن استفاده کرده بودند.  منابع قضایی هم به AFP گفتند که اطلاعات اولیه انگشت اتهام را به سوی موساد و عوامل آن نشانه می‌برد؛  اما تحقیقات هم در حال انجام است و بازپرسان هم از «داده‌های ارتباطاتی» در حال جمع آوری اطلاعات هستند.

منبع: اطلاعات انلاین

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

فدراسیون فوتبال اعصاب بازیکنان تیم ملی فوتسال را بهم ریخت 11 اردیبهشت 1403

فدراسیون فوتبال اعصاب بازیکنان تیم ملی فوتسال را بهم ریخت

 فارس نوشت: در طول برگزاری چنین مسابقاتی معمولا مسئولان فدراسیون اقدام به تعیین پاداش‌های مختلفی کرده تا انگیزه ملی پوشان را جهت رسیدن به اهداف از جمله قهرمانی دو چندان کنند. در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیز فدراسیون فوتبال برای صعود در دور گروهی مبلغ ۳٠ میلیون تومان برای هر نفر، یک چهارم نهایی ۵٠ […]

11 اردیبهشت 1403

حمله مرگبار افراد مسلح به یک مسجد

به گزارش شبکه خبری آمو تی، افراد مسلح ناشناس شامگاه دوشنبه به مسجد امام زمان (عج) در شهرک اندیشه شهرستان گذره در هرات حمله کردند. در پی این حمله مسلحانه که هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است، دست‌ کم هفت تن از نمازگزاران از جمله امام جماعت این مسجد، ۲ زن و یک […]

11 اردیبهشت 1403

اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد |

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد. حسن زمانیان رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران […]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/ امنیت شغلی کارگران از وظایف مسئولان است 05 اردیبهشت 1403
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از کارگران:

خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/ امنیت شغلی کارگران از وظایف مسئولان است

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه رکن جهش تولید کارگر است، گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

شورای نگهبان هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها را اعلام کند 02 اردیبهشت 1403

شورای نگهبان هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها را اعلام کند

با توجه به اینکه قرار بود هزینه های انتخاباتی نامزدها اعلام شود انتظار می رود شورای نگهبان برای مردم روشن کند که هر یک از نمایندگان در حوزه انتخابیه من و احزاب و پشتیبانان مالی آنها در این مرحله چقدر هزینه کرده‌اند.

عدم تناسب افزایش حقوق و افزایش کرایه حمل و نقل 02 اردیبهشت 1403

عدم تناسب افزایش حقوق و افزایش کرایه حمل و نقل

در حالی که هنوز کش و قوس‌های میزان افزایش حقوق نتوانسته رضایت حقوق بگیران را تأمین کند از گوشه و کنار تعرفه های جدید کالا و خدمات به گوش می‌رسد آن هم بیشتر از درصد افزایش حقوق.

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان 31 فروردین 1403
نشانی از انفجار و تخریب نیست

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان

اصفهان – حوالی ساعت ۴ صبح امروز چند صدای انفجار در اصفهان و به ویژه در شمال اصفهان شنیده شده است.

«تنبیه متجاوز»؛ اصابت موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی 26 فروردین 1403
وعده صادق رهبر انقلاب محقق شد؛

«تنبیه متجاوز»؛ اصابت موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی

از ساعاتی پیش عملیات گسترده پهپادی سپاه علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد و بر اساس گزارش ها بیش از نیمی از موشک های ایرانی به اهداف خود در سرزمین‌های اشغالی اصابت کرده اند.