تصمیم به جدایی از یولیان ناگلزمن در مارس ۲۰۲۳ پس از یک سری نتایج ناامیدکننده گرفته شد. توماس توخل در آن زمان به عنوان جانشین وی منصوب شد اما اعلام کرد که در پایان فصل از بایرن‌مونیخ جدا خواهد شد و به نظر می‌رسد که ناگلزمن به عنوان گزینه محبوب جانشینی توخل در نظر گرفته […]

- از نحوه اخراج ناگلزمن ناراحتم/ او جانشین خوبی برای توخل می‌شود

تصمیم به جدایی از یولیان ناگلزمن در مارس ۲۰۲۳ پس از یک سری نتایج ناامیدکننده گرفته شد. توماس توخل در آن زمان به عنوان جانشین وی منصوب شد اما اعلام کرد که در پایان فصل از بایرن‌مونیخ جدا خواهد شد و به نظر می‌رسد که ناگلزمن به عنوان گزینه محبوب جانشینی توخل در نظر گرفته می‌شود. با وجود این، فدراسیون فوتبال آلمان در تلاش است تا با تمدید قرارداد ناگلزمن با تیم ملی پس از مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال، این مربی جوان را تا سال ۲۰۲۶ حفظ کند.

الیور کان در رابطه با نحوه جدایی از ناگلزمن به نشریه بیلد گفت: «شما همیشه باید تصمیمات را در همان چارچوب زمانی که در آن گرفته شده بسنجید. در آن زمان موفقیت‌های ورزشی ما در خطر بود و به همین دلیل این تصمیم را گرفتیم که قطعاً تصمیم آسانی نبود. من بارها گفتم که این کار را خیلی بد انجام دادم. بعدا متوجه شدم که این تصمیم چگونه اجرا شد. خوب پیش نرفت و هنوز به خاطرش ناراحتم.»

کان رشد و پیشرفت ناگلزمن را به تجربیات او در بایرن مونیخ نسبت داد و از باشگاه خواست تا در مورد بازگرداندن او فکر کند. او گفت: «کسب تجربه در بایرن مطمئنا به او کمک بیشتری کرده است. شکی نیست که یولیان توانایی‌های زیادی دارد و نیازی به بحث در مورد آن نیست. مسابقات قهرمانی اروپا یک تست واقعی خواهد بود. پس از آن می‌توانیم در این مورد بیشتر حرف بزنیم.»

ناگلزمن در دوران حضورش در بایرن به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافت، از جمله قهرمانی در بوندسلیگا، دو سوپرکاپ آلمان و درصد برد قابل توجه ۷۱.۴%. او پس از آن نقش مربیگری تیم ملی آلمان را بر عهده گرفت و آماده است تا در یورو ۲۰۲۴ تیم را رهبری کند. در حالی که نامزدهای دیگری مانند روبرتو دی‌زربی و آنتونیو کونته نیز به بایرن لینک شده‌اند، به نظر می‌رسد که باشگاه ناگلزمن را در اولویت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: تماس مهم با زیدان برای بازگشت به فوتبال/ بایرنی‌ها سرمربی سابق رئال را راضی می‌کنند؟

منبع: خبـر ورزشی