در اواخر فروردین سال ۱۳۹۰ گروهی از بزرگان استقلال و پرسپولیس همراه با تعدادی از اهالی هنر در یکی از هتل‌های تهران جمع شدند تا به ناصرخان حجازی اسطوره فقید استقلال روحیه بدهند. یک جمع صمیمانه و خصوصی که عکاس و خبرنگار زیرنویس هم دعوت بودند و گزارش آن را منتشر کردند. این گزارش ۲۹ […]

در اواخر فروردین سال ۱۳۹۰ گروهی از بزرگان استقلال و پرسپولیس همراه با تعدادی از اهالی هنر در یکی از هتل‌های تهران جمع شدند تا به ناصرخان حجازی اسطوره فقید استقلال روحیه بدهند. یک جمع صمیمانه و خصوصی که عکاس و خبرنگار زیرنویس هم دعوت بودند و گزارش آن را منتشر کردند.

این گزارش ۲۹ فروردین سال ۹۰ منتشر شد و یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن، ملاقات علی فتح‌الله‌زاده با کریم باقری بود. مدیرعامل آن زمان استقلال در جریان این ملاقات خطاب به کریم باقری گفت: ما برای ازیکنانمان در این فصل حداکثر ۳۵۰میلیون در نظر گرفته‌ایم اما اگر شما آقا کریم بیایی و استقلالی شوی، حاضرم ۷۰۰میلیون تومان با شما قرارداد ببندم و باقری بشود بمب سال ۹۰ برای استقلال!

البته این بحث‌ها در فضای شوخی و صمیمانه مطرح شد و حبیب کاشانی مدیرعامل آن زمان پرسپولیس هم خودش سر میز حضور داشت. کریم باقری هم به شوخی و با خنده خطاب به خبرنگار زیرنویس گفت: بنویسید دارم میرم استقلال!

رابطه فتح‌الله‌زاده با کریم باقری از همان زمان خوب بود و هنوز هم خوب است.

زیرنویس‌گردی| پیشنهاد ۲ برابری فتح‌الله‌زاده به کریم باقری/ بنویسید می‌روم استقلال!

منبع: خبـر ورزشی