به گزارش زیرنویس، شرکت ایران خودرو در حالی در جدیدترین بخشنامه خود قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ را ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده است که قیمت اسفند ماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود و حالا با دریافت […]

به گزارش زیرنویس، شرکت ایران خودرو در حالی در جدیدترین بخشنامه خود قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ را ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده است که قیمت اسفند ماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود و حالا با دریافت مجوز، ۱۵۱ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۰۰ تومان گران تر شده است.

حالا مشخص شد که چرا شرکت ایران خودرو زمستان ۱۴۰۲ از تحویل پژو پارس به متقاضیان خودداری می کرد. این شرکت منتظر ماند تا با فرارسیدن سال جدید، این خودرو با افزایش قیمت همراه شود.

گفتنی است، خودرو پژوپارس بیشترین متقاضی را در سامانه دارد و بیش از صد هزار نفر در نوبت تحویل به سرمی برند.

سال گذشته شرکت ایران خودرو به اولویت های ۱۴۰۲ پیشنهاد جایگزینی پژوپارس با سورن پلاس با پرداخت وام را داد و اغلب متقاضیان به دلیل اختلاف قیمت ۱۵۰ میلیون تومانی حاضر به تبدیل سفارش خود نبودند، اما حالا شرکت ایران خودرو قیمت پژوپارس را با اختلاف بسیار کم نسبت به سورن پلاس و با چند ماه تاخیر، اعلام کرده است.

هم اکنون متقاضیان پژوپارس موتور XU7P ویژه سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲، نه تنها بیش از ۶ ماه با تاخیر این خودرو را تحویل می گیرند، بلکه  بیش از ۱۵۰ میلیون تومان هم نسبت به سال گذشته گرانتر آن را می خرند.

قیمت پژو پارس- ایران خودرو متقاضیان پژوپارس را نقره داغ کرد / 150 میلیون تومان گران تر و 6 ماه دیرتر!

منبع خبر: رکنـا