کمال کامیابی نیا پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس در یک دهه اخیر بود که در تمام جام‌ها و افتخارات کسب شده در این تیم سهم داشت. او بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس بود که در شروع فصل قبل در لیست خروجی‌ها قرار گرفت. کمال خیلی از این سال‌ها به دلیل مصدومیت کتف بازی‌های مهمی را در […]

- بازوبند برای کمال شگون ندارد!/ کاپیتان سابق پرسپولیس بازیکن ۹۰ دقیقه نیست

کمال کامیابی نیا پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس در یک دهه اخیر بود که در تمام جام‌ها و افتخارات کسب شده در این تیم سهم داشت. او بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس بود که در شروع فصل قبل در لیست خروجی‌ها قرار گرفت.

کمال خیلی از این سال‌ها به دلیل مصدومیت کتف بازی‌های مهمی را در پرسپولیس از دست داده بود اما خودش توقع داشت قراردادش را تمدید کنند. او بعد از جدایی گلایه‌هایش را رسانه‌ای کرد اما در این دو فصل در ذوب آهن مشخص شده که شرایط کمک به یک تیم در طول فصل را ندارد.

کامیابی نیا تا قبل از دربی اصفهان تنها در ۶ بازی این فصل در ترکیب اصلی گاندوها قرار گرفت اما هرگز به دقیقه ۹۰ نرسید! اتفاقی که مقابل سپاهان هم تکرار شد و او در دقایق آخر بازی جایش را به بازیکن تازه وارد داد.

محمد ربیعی برای روحیه دادن به این هافبک با تجربه همه کار کرده و دیدیم که برابر سپاهان دوباره بازوبند کاپیتانی را در اختیار او قرار داد. اتفاقی که پیش از این مقابل هوادار هم رخ داده بود اما در آن بازی کمال در دقیقه ۶۳ اخراج شد، در حالی که تیمش با دو گل جلو بود و بعد اخراج او در تهران بازی در نهایت ۲-۲ مساوی شد!

به نظر می‌رسید بستن دوباره بازوبند کاپیتانی در دربی اصفهان آخرین فرصت به کاپیتان سابق پرسپولیس باشد اما او بازهم نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند تا بار دیگر ثابت شود با زمان نمی شود جنگید!  

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت ستاره مصدوم پرسپولیس/ توصیه مهم پزشکان به بیرانوند!

منبع: خبـر ورزشی