بارسلونا یکشنبه شب با رئال مادرید روبرو خواهد شد ولی روحیه تیم بعد از شکست از پاری‌سن‌ژرمن به شدت کاهش پیدا کرده است. شاید این آخرین فرصت ژاوی هرندانس برای ثابت کردن خودش باشد. شاید اگر بارسلونا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد انتقادها از این تیم کمتر شود و بازیکنان دوباره روحیه […]

- هیچ بهانه‌ای قبول نیست/ ال‌کلاسیکو آخرین شانس ژاوی در بارسلونا

بارسلونا یکشنبه شب با رئال مادرید روبرو خواهد شد ولی روحیه تیم بعد از شکست از پاری‌سن‌ژرمن به شدت کاهش پیدا کرده است. شاید این آخرین فرصت ژاوی هرندانس برای ثابت کردن خودش باشد. شاید اگر بارسلونا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد انتقادها از این تیم کمتر شود و بازیکنان دوباره روحیه خوب خود را به دست آورند.

روزنامه آاس گزارش می‌دهد که ژاوی قبل از تمرین صبح پنجشنبه به بازیکنانش با صدای بلند گفت: «بیایید به سراغ مادرید برویم، هیچ بهانه‌ای قبول نیست.» ژاوی مشتاق است تا ذهنیت اعضای تیمش را تقویت کند و به آنها بفهماند که ال‌کلاسیکو فرصت خوبی برای جبران ناکامی‌هاست.

اگر ژاوی بتواند روحیه تیم را بالا ببرد موفق خواهد شد، زیرا اعضای تیمش از نظر فیزیکی به بازیکنان رئال مادریدی که ۱۲۰ دقیقه طاقت‌فرسا را در سفر به منچستر بازی کردند و یک روز کمتر فرصت استراحت داشتند، برتری دارند. با این حال پر کردن این شکاف آسان نخواهد بود چراکه رئال مادرید با صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان جان تازه‌ای گرفته و از مزیت‌های بازی در خانه بهره‌مند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟/ ژاوی ۵ روز فرصت دارد!

منبع: خبـر ورزشی