فصل قبل گئورگی گولسیانی بهترین گلزن پرسپولیس و ستاره این تیم در کسب هر سه جام فوتبال ایران بود. این فصل گئورگی با بازگشت کنعانی زادگان نیمکت نشین شد اما بعد از مصدومیت پورعلی گنجی به ترکیب برگشت و با تخصص در ضربات پنالتی خود را به رتبه دوم بهترین گلزن فصل پرسپولیس رساند. شهاب […]

- کنعانی‌زادگان به گولسیانی رسید/ رقابت جذاب دو مدافع در پرسپولیس

فصل قبل گئورگی گولسیانی بهترین گلزن پرسپولیس و ستاره این تیم در کسب هر سه جام فوتبال ایران بود. این فصل گئورگی با بازگشت کنعانی زادگان نیمکت نشین شد اما بعد از مصدومیت پورعلی گنجی به ترکیب برگشت و با تخصص در ضربات پنالتی خود را به رتبه دوم بهترین گلزن فصل پرسپولیس رساند.

شهاب زاهدی تا قبل از جدایی از پرسپولیس با زدن ۶ گل بهترین گلزن قرمز پوشان بود. گولسیانی تا عدد ۵ بالا آمد که سه گل از این پنج گل از روی نقطه پنالتی بود اما آخرین گل او در هفته هجدهم برابر ذوب آهن به ثمر رسید و بعد از آن دوباره اسیر مصدومیت شد.

اما مدافع ثابت تیم ملی که با قبول مسئولیت زدن پنالتی‌های این تیم بزرگ فرصتی مناسب برای گلزنی پیدا کرد، او که دور رفت تنها یک گل از نقطه پنالتی زده بود، دور برگشت در هفته نوزدهم پنالتی مقابل فولاد را گل کرد. هفته بیستم در دربی محروم بود و هفته بیست و یکم مقابل پیکان دبل کرد که تنها گل او در این فصل در جریان مسابقه به ثمر رسید.

کنعانی‌زادگان در مقابل صنعت نفت با گل کردن ضربه پنالتی به رکورد پنج گل ستاره گرجستانی رسید و البته در زدن ضربات پنالتی از او پیشی گرفت. در این مسابقه آل کثیر هم چهارمین گل خود را برای پرسپولیس زد. البته او هم شش گله است اما نه برای پرسپولیس! دو گل او دور رفت با لباس سپاهان به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: کارشناسی داوری پرسولیس – صنعت نفت/ پنالتی سرخپوشان درست بود؟

منبع: خبـر ورزشی