ظاهر خیس بازیکنان استون ویلا در بازی روز پنجشنبه این تیم که به نظر می‌رسید از حمام بیرون آمده‌اند، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

 پس از بارش باران در بازی روز پنجشنبه استون ویلا مقابل لژیا ورشو در چارچوب مسابقات لیگ کنفرانس اروپا و باخت ۳-۲ تیم انگلیسی، توجه هواداران و رسانه‌ها به پیراهن بازیکنان استون ویلا جلب شد.

به گزارش زیرنویس، در طول بازی، چند نفر از هواداران و کارشناسان متوجه این مسئله شدند که لباس‌های بازیکنان استون ویلا پس از بارش باران به بدن آنها چسبیده است. یکی از طرفداران با خنده نوشت که «بنظر می‌رسد تازه از حمام بیرون آمده‌اند.»

همان طور که در عکس‌های منتشر شده از بازی مشخص است، به نظر می‌رسد که پیراهن استون ویلا فاقد قابلیت تنفس است.

این امر منجر به ایجاد رطوبت می‌شود که باعث می‌شود پیراهن‌ها کاملا خیس شوند.

یک طراح سابق لباس، در توییتر به این اتفاق اشاره کرد:«کاستور باید از پیراهن‌های استون ویلا خجالت بکشد. من واقعا هرگز چنین چیزی ندیده‌ام.»

1929741
1929742

اگرچه به نظر می‌رسد پیراهن‌های خانگی بازیکنان استون ویلا از این مشکل رنج می‌برند، اما به نظر می‌رسد لباس دروازه‌بانی امیلیانو مارتینز خوب است و مشکلی ندارد.

کاستور پیراهن‌های تعداد زیادی از باشگاه‌های دیگر را هم طراحی می‌کند.

لباس‌های نیوکسل یونایتد نیز توسط این شرکت تولید می‌شوند. در حالی که در اسکاتلند نیز پیراهن رنجرز توسط کاستور آماده می‌شود. با این حال، به نظر نمی‌رسد که هر دوی این لباس‌ها مشکلی مانند استون ویلا داشته باشند.

منبع: ورزش۳