معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران

مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان مرکزی برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.  در آغاز روز نخست این رقابت‌ها اسکیت بازان در بخش پسران و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به رقابت با یکدیگر پرداختند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند. در رده سنی جوانان […]

- معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران

مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان مرکزی برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند. 

در آغاز روز نخست این رقابت‌ها اسکیت بازان در بخش پسران و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به رقابت با یکدیگر پرداختند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

در رده سنی جوانان و در ماده ۲۰۰ متر آروین نجفی ارمندی، محمد امین غزنوی و امیرمهدی صمدی دینانی به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان محمد سروش مهر، میلاد صالحی و آزاد همتی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰۰ متر و در رده سنی جوانان عطا قادری، امیرمهدی صمدی دینانی و یوسف صالحی با پیشی گرفتن از سایرین سه نفر برتر این رقابت را تشکیل دادند.

در رده سنی بزرگسالان نیز محمد صالحی، کیارش شاه محمدی و فرهاد میرزازاده به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.

در ماده ۱۰۰۰ متر و در رده سنی جوانان پس از پایان مرحله مقدماتی و رقابت شانزده اسکیت باز، هشت نفر برتر جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند و در نهایت با برگزاری این مسابقه، آرمان کرمی، مهدی حیدر و محمد ماهان ابرغم قادری توانستند به ترتیب عناوین اول تا سومی را تصاحب کنند.

در رده سنی بزرگسالان نیز با برگزاری مرحله مقدماتی و همچنین فینال، در نهایت محمد امین حیدری، امیر بهزادی بروجنی و داوود میرمحمد صادقی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است مسابقات بخش بانوان  هم پیگیری خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران