با معرفی رایتل به عنوان اسپانسر استقلال، مجادله ۱۳۰ میلیاردی درویش و خطیر نیز به پایان رسید.

ساعاتی پیش باشگاه استقلال از توافق خود با اسپانسر جدید این باشگاه خبر داد تا رایتل به عنوان حامی مالی جدید آبی‌ها معرفی شود و گمانه‌زنی در مورد ظرفیت تبلیغاتی این باشگاه خاتمه یابد.

اما این امضای قرارداد، پایان تعارض چند ماهه بین پرسپولیس و استقلال نیز خواهد بود. ماجرا از جایی شروع شد که استقلال با مدیرعامل جدید و جاهطلب خود به سراغ شرکت ایرانسل رفت تا در کیک چندین میلیاردی پرسپولیس به عنوان حامی مالی شریک شود.

به گزارش زیرنویس، ایرانسل اعلام کرد که ۱۳۰ میلیارد تومان برای تبلیغات این فصل کنار گذاشته و در صورتی که استقلال هم وارد کار شود، این رقم باید بین دو باشگاه تقسیم شود که طبیعتا مورد موافقت باشگاه پرسپولیس قرار نداشت.

1898401

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برای کنار گذاشتن استقلال تلاش‌هایی نیز انجام داد و در نهایت علی خطیر به سراغ دیگر شرکت خدمات ارتباطی رفت تا رقیب ایرانسل و همراه اول را بر محل تبلیغات این باشگاه بنشاند.

با این اتفاق، حالا همه چیز آماده امضای قرارداد بین پرسپولیس و ایرانسل است. مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کردند که باوجود توافق اولیه، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا رقم ۱۳۰ میلیارد را افزایش دهد.

احتمال دارد بعد از تعطیلات این هفته و پیش از بازی الدحیل، قرارداد نهایی امضا شود و باشگاه پرسپولیس بخشی از رقم قرارداد را هم بگیرد تا شاید دستمزد بازیکنان را پرداخت کند.

به نظر می‌رسد رقم موردنظر پرسپولیس ۱۵۰ میلیارد تومان برای یک فصل که حدود یک سوم هزینه این باشگاه را تامین می‌کند و عدد مناسبی برای تبلیغ روی پیراهن محسوب می‌شود.

 

منبع: ورزش۳