به گزارش زیرنویس، صدها نفر از نمازگزاران تهرانی پس از انجام فریضه نماز جمعه این هفته پایتخت، در حمایت از عملیات «وعده صادق» ـ در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ـ راهپیمایی کردند. راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از عملیات نیروی هوا فضای سپاه اعلام کردند. […]

به گزارش زیرنویس، صدها نفر از نمازگزاران تهرانی پس از انجام فریضه نماز جمعه این هفته پایتخت، در حمایت از عملیات «وعده صادق» ـ در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی ـ راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از عملیات نیروی هوا فضای سپاه اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه – ۲۶ فروردین ماه – با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آنها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

منبع: ایرنا

منبع خبر: رکنـا