مریلا زارعی، بازیگر مطرح و محبوب ایرانی که این روزها در سریال‌های نمایش خانگی «جنگل آسفالت» و «افعی تهران» ایفای نقش کرده و بسیار خوش می‌درخشد، امروز ۴۹ ساله شد. به مناسبت زادروز این بازیگر، نگاهی داشته‌ایم به سبک پوشش و همینطور زیباترین استایل‌های مریلا زارعی در مراسم‌های مختلف سینمایی. با چی‌بپوشم همراه باشید. علاقه‌ی […]

مریلا زارعی، بازیگر مطرح و محبوب ایرانی که این روزها در سریال‌های نمایش خانگی «جنگل آسفالت» و «افعی تهران» ایفای نقش کرده و بسیار خوش می‌درخشد، امروز ۴۹ ساله شد.

به مناسبت زادروز این بازیگر، نگاهی داشته‌ایم به سبک پوشش و همینطور زیباترین استایل‌های مریلا زارعی در مراسم‌های مختلف سینمایی. با چی‌بپوشم همراه باشید.

علاقه‌ی زیاد به رنگ مشکی

مریلا زارعی در طی سال‌های فعالیتش، بارها و بارها با استایل‌های مشکی جلوی دوربین‌ها ژست گرفته و اگر تیپ تمام مشکی را تدارک ندیده، باز هم از این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های اصلی ظاهرش بهره برده‌است.

مریلا زارعی

مریلا زارعی

مریلا زارعی

مریلا زارعی

 

 

 

استفاده از کیف‌های بزرگ و جادار

زارعی بارها با مدل‌ها و رنگ‌های مختلف کیف‌هایی که به شدت بزرگ و جادار هستند استایل‌هایش را کامل کرده و نشان داده که به این مدل کیف‌ها علاقه‌ی ویژه‌ای دارد.

مریلا زارعی

مریلا زارعی

 

شال‌های طرح‌دار، تکمیل یک تیپ ساده

خیلی اوقات پیش آمده که مریلا زارعی را با شال‌های طرح‌دار دیده‌ایم در حالی‌که سایر آیتم‌های استایلش ساده بوده‌اند. البته او این شال‌ها را در کنار رنگ‌موهای متفاوت و مانتوهای طرح‌دار و رنگارنگ نیز به کار می‌برد.

مریلا زارعی

مریلا زارعی

 

طرح‌های سنتی و آیتم‌های متفاوت، نشانی از خاص بودن مریلا

مریلا زارعی امضای خاصی را در استایلش به کار نمی‌برد ولی با پوشیدن استایل‌هایی با طرح‌های اسلیمی و سنتی، نشانی از فرهنگ و هنر ایران را در جشنواره‌های خارجی نمایش داده و در سطح بین‌المللی با ویژگی شیک‌پوش بودنش از او یاد می‌شود.

مریلا زارعی

مریلا زارعی

 

استفاده از آیتم‌های چرمی در استایل

کیف‌ها، بوت‌ها و کت‌های چرمی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانند استایل بسیار لوکسی را تدارک ببینند و مریلا زارعی نیز از این آیتم‌ها برای خاص کردن استایل‌هایش غافل نمی‌شود. گرچه که این بازیگر گاهی با اغراق از ایتم‌های چرمی استفاده کرده اما به هر حال بسیاری از استایل‌های او طبق اصول بوده و می‌توانند مورد الگوی شما نیز قرار گیرند.

مریلا زارعی

منبع خبر: رکنـا