امیر حسین صادقی مدافع سابق استقلال که برای تماشای بازی امروز آبی‌پوشان مقابل شمس‌آذر به ورزشگاه آزادی رفته بود در پایان این مسابقه به حاشیه‌های اخیر واکنش نشان داد و گفت: هم روی باشگاه استقلال و هم روی جواد نکونام فشار گذاشته‌اند. پیشکسوت استقلال درخصوص ادعای پرسپولیسی‌ها افزود: دست پیش را گرفتند پس نیفتند من بلد […]

- حمله یک استقلالی به مدیرعامل پرسپولیس؛ دنبال جام می‌گردی؟ وزیر ورزش رفت!/ گران‌ترین بقل تاریخ فوتبال دنیا رقم خورد!

امیر حسین صادقی مدافع سابق استقلال که برای تماشای بازی امروز آبی‌پوشان مقابل شمس‌آذر به ورزشگاه آزادی رفته بود در پایان این مسابقه به حاشیه‌های اخیر واکنش نشان داد و گفت: هم روی باشگاه استقلال و هم روی جواد نکونام فشار گذاشته‌اند.

پیشکسوت استقلال درخصوص ادعای پرسپولیسی‌ها افزود: دست پیش را گرفتند پس نیفتند من بلد نیستم مثل مدیرعامل پرسپولیس طبق پنج شش سال گذشته بگویم اینها نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود. پروسه جدید و خسته نمی‌شوند اینها نمی‌خواهند ما قهرمان شویم یعنی دنبال جام می‌گردید دوباره وزیر ورزش رفت و وزیر جدید آمده. این حرف‌ها برای تیم بزرگ و باانسجام پرسپولیس و هوادارانش و قدرتی که دارند بد است که مدیرعاملش بگوید نمی‌گذارند ما قهرمان شویم آخر چه کسی با شما کار دارد؟ بله اگر VAR نیاورند شاید اتفاقات خوبی برای پرسپولیس بیفتد و هر بازی یکی دو تا ایراد داوری دارند.

صادقی با اشاره به تعلیق کاپیتان استقلال گفت:‌من به سید حسین حسینی گلر استقلال افتخار کردم. گران‌ترین بقل تاریخ فوتبال دنیا را رقم زد. و ۳۰۰ میلیون مفت چنگشان آرزوی یک هوادار را برآورده کرد. دمش گرم آدم‌های بزرگ دل بزرگ می‌خواهند پول بزرگ نمی‌خواهند و سید حسین حسینی نشان داد که دلش برای هوادار می‌تپد و لطف کردن تعلیقش کردند.

مدافع سابق استقلال در خصوص شایعه پیشنهاد مربیگری امیدهای استقلال توضیح داد: چند سال است که این صحبت‌ها می‌شود ولی آخرش نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد. امیدوارم با فوتبال پایه به خانه خودم برگردم. اگر بتوانم کمک کنم حتما از این کار دریغ نمی‌کنم و تجربیاتم را در اختیار جوانان باشگاه می‌گذارم.

صادقی با اشاره به حاشیه‌های اختلاف نکونام با خطیر گفت: با جواد نکونام و هاشمی‌نسب درباره اتفاقاتی که افتاده صحبت کردم و امیدوارم درمورد اتفاقاتی که در رسانه‌های رقیب علیه نکونام و آقای خطیر می‌افتد یک اتحاد قشنگ در باشگاه استقلال شکل بگیرد. موقعی که استقلال صدر جدول است نمی‌گذارند قهرمان شود و زمانیکه استقلال پایین می‌آید همه چیز روال عادی خودش را دارد. از این جراید سیاه بترسند من می‌دانم و نمی‌خواهم حرفش را بزنم چون می‌خواهم بعد از ۵سال در این فوتبال کار کنم و نمی‌خواهم درباره این جراید سیاه صحبت کنم.          

بیشتر بخوانید: بازگشت استقلال به صدر با گذر از تونل وحشت/ کامبک شمس‌آذر مقابل آبی‌ها کامل نشد

منبع: خبـر ورزشی