تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم

روزبه چشمی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری ۳ بر ۲ آبی‌ها انجامید، اظهار داشت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و استقلال را تشویق کردند. باید بازی را خیلی راحت‌تر از این تمام می‌کردیم. با این حال بعد از اینکه مسابقه ۳ بر صفر شد، بازی را ساده گرفتیم. […]

- تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم

روزبه چشمی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری ۳ بر ۲ آبی‌ها انجامید، اظهار داشت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و استقلال را تشویق کردند. باید بازی را خیلی راحت‌تر از این تمام می‌کردیم. با این حال بعد از اینکه مسابقه ۳ بر صفر شد، بازی را ساده گرفتیم. خودمان مسابقه را سخت کردیم و باید از آن درس بگیریم.

وی در مورد کار سخت استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در خانه تراکتور تبریز خاطر نشان کرد: همه دیدار‌ها سخت است. دیدار با آلومینیوم در اراک نیز باید راحت‌تر تمام می‌شد، اما سخت شد. همه دیدار‌ها دشوار است و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. در وقفه لیگ، خودمان را به‌صورت صد درصد آماده می‌کنیم تا نتیجه خوبی مقابل تراکتور بگیریم.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پس از انتقادات آبی‌ها از شرایط استقلال، تغییری در وضعیت این باشگاه ایجاد شد یا خیر، گفت: خیر. باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم. شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.

چشمی درباره انتقاد بازیکنان و هواداران استقلال از اشتباهات داوران تصریح کرد: اگر بازیکنان یا هواداران حرفی می‌زنند، مربوط به اتفاقاتی است که آن را می‌بینیم. صحبت‌های کارشناسان داوری را خودتان می‌بینید و ما همان موارد را بازگو می‌کنیم. فقط می‌خواهیم شرایط منصفانه باشد.

باشگاه خبرنگاران