به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب، حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. استقلال […]

- پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب، حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

استقلال ۳ – شمس‌آذر ۲

گل‌ها: مهرداد محمدی (۲۱ و ۵۱ – پنالتی) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال/ فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس آذر.

گل اول استقلال توسط مهرداد محمدی در دقیقه ۲۱

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفتند. شاگردان سعید دقیقی نیز با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

استقلال با ۳ گلی که امروز زد ۳۴ گله شد و تعداد گل‌هایش را از پرسپولیس، نزدیک‌ترین رقیب خود بیشتر کرد، اما بهترین خط دفاعی را که پیش از این در اختیار داشت به پرسپولیس داد و سرخپوشان با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰ – میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰ – جعفر سلمانی)، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (۷۵ – پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی (۸۱ – سجاد جعفری)، محمد پاپی (۸۱ – معین قربانی)، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی (۸۱ – مجتبی فخریان).

منبع: ایسـنا