اصغر طالب نسب بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین اظهار داشت: استقلال فوتبال زیبا و روانی را مقابل شمس آذر به نمایش گذاشت .نباید فراموش کنیم این تیم شمس آذر یقه خیلی از بزرگان فوتبال این فصل از لیگ برتر را گرفته است. بنابراین […]

اصغر طالب نسب بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین اظهار داشت: استقلال فوتبال زیبا و روانی را مقابل شمس آذر به نمایش گذاشت .نباید فراموش کنیم این تیم شمس آذر یقه خیلی از بزرگان فوتبال این فصل از لیگ برتر را گرفته است. بنابراین برد سه بر دو مقابل این تیم نتیجه خوبی بود.

وی در این باره که استقلال بعد از زدن سه گل دو بار دروازه اش باز شد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه من در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و سپاهان حضور داشتم و می‌دانم این تیم‌ها در شرایط این چنینی که به سمت قهرمانی می‌روند به شدت تحت فشار هستند. این اتفاق در پایان بازی با شمس آذر طبیعی بود.

طالب نسب اضافه کرد: وقتی شما در تیمی مثل استقلال هستید و با نتیجه ۰-۳ از حریف پیش می‌افتید تصور می‌کنید که از اینجا به بعد باید بازی را بگردانیم و صبر کنیم تا تمام شود. این یک اتفاق طبیعی است که برای تیم‌های این چنینی رقم می‌خورد و البته تیم مقابل هم تیم زهردایی بود که توانست دو گل به استقلال بزند وگرنه بازی با همان نتیجه سه بر صفر تمام می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به بازی‌های پیش روی استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی امتیازات مسابقات هفته بیست و پنجم می‌تواند تکلیف قهرمانی را تا حد زیادی روشن کند. اگر استقلال بتواند از تبریز با امتیاز برگردد شرایطش خیلی خوب می‌شود چون بازی پرسپولیس و سپاهان خیلی هم است و پرسپولیس نمی‌تواند این سپاهان را شکست بدهد.

کمیته انضباطی با پرسپولیس رفتار متفاوت نداشته باشد؛ نورافکن محروم شد و اسماعیلی‌فر هم باید محروم شود

طالب نسب ادامه داد: اگر استقلال بتواند سه امتیاز تبریز را بگیرد و پرسپولیس هم متوقف شود استقلال می‌تواند چند هفته زودتر خودش را به قهرمانی نزدیک کند چون اختلاف به ۴ امتیاز افزایش پیدا می‌کند و ۸۰ درصد راه قهرمانی طی می‌شود. البته مساوی هر دو تیم در هفته بیست و پنجم هم می‌تواند شرایط را باز هم به سود استقلال جلو ببرد ولی بهتر است استقلال در تبریز برنده شود.

وی درباره گلزنی دوباره مهرداد محمدی بعد از شش ماه گل نزدن گفت: این بازیکن به لحاظ تکنیکی و شرایط بدنی وضعیت خوبی دارد اما باید شرایطش را به سمتی ببرد که تلورانس کمتری داشته باشد. محمدی وقتی خوب است واقعا خوب است و روزی که بد است واقعاً بد است. این شرایط برای بازیکنی که در استقلال توپ می‌زند خوب نیست و نباید اینقدر بالا و پایین داشته باشد.

طالب نسب با اشاره به حرکت دانیال اسماعیلی فر رو به طرفداران صنعت نفت آبادان که مشابه آن برای نورافکن اتفاق افتاده بود گفت: اگر قرار است قانون برای همه یکسان اجرا شود الان باید دانیال اسماعیلی فر هم مثل امید نورافکن محروم شود. کمیته انضباطی باید ثابت کند قدرت اجرایی دارد رفتار دوگانه‌ای نداشته باشد. اگر این اتفاق نیفتد آن وقت دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. قطعاً در چنین شرایطی باید با بازیکن متخلف برخورد شود.

بیشتر بخوانید: تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد!/ اگر نکونام بماند…

منبع: خبـر ورزشی