به گزارش زیرنویس، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: چندی قبل فردی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت، هنگام پیاده‌روی بودم که ناگهان مشاهده کردم چند مرد اتباع خارجی دختر جوانی را با تهدید ربودند و پس از اینکه سوار بر خودروی وانت خود شدند از صحنه جرم […]

به گزارش زیرنویس، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: چندی قبل فردی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت، هنگام پیاده‌روی بودم که ناگهان مشاهده کردم چند مرد اتباع خارجی دختر جوانی را با تهدید ربودند و پس از اینکه سوار بر خودروی وانت خود شدند از صحنه جرم گریختند.

وی افزود: پس از اعلام این خبر، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی راهی صحنه جرم در محله” شادآباد” تهران  شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌ها متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند آنها را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند که متهمان با خودروی وانت در خیابان‌های جنوب تهران زباله جمع‌آوری می‌کنند و زن جوان نیز این کار را انجام می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و سپس با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را دستگیر کنند که دختر جوان  نیز که از اتباع خارجی بوده از چنگال آدم‌ربایان نجات پیدا کرد.

سردار گودرزی متذکر شد: یکی از متهمان در جریان بازجویی‌ به جرم آدم‌ربایی اعتراف کرد و ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر جوان از گذشته با ما مشغول جمع‌آوری غیرقانونی زباله در خیابان‌های جنوب تهران بود اما چند روز قبل تلفن همراه من را سرقت کرد و پا به فرار گذاشت، به همین خاطر با ۲ تن از دوستانم نقشه‌ای طراحی کردیم تا با انجام آدم‌ربایی از او انتقام و نهایتاً موبایلم را پس بگیرم که خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدم.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعترافات متهمان به آدم‌ربایی، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع خبر: رکنـا