به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده اظهار کرد: هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی ازسوی معاونت فرهنگی شهرداری پیش‌بینی شده است که بخشی از آنها با مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی با رویکرد محله‌محوری، بخشی دیگر در سطح مناطق و بخشی نیز به عنوان برنامه های […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده اظهار کرد: هفته فرهنگی اصفهان از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود و به همین مناسبت، برنامه‌های متنوعی ازسوی معاونت فرهنگی شهرداری پیش‌بینی شده است که بخشی از آنها با مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی با رویکرد محله‌محوری، بخشی دیگر در سطح مناطق و بخشی نیز به عنوان برنامه های شاخص در سطح شهر و ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

او از تدارک ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه هفته فرهنگی اصفهان خبر داد و افزود: از برنامه‌های شاخص در این ایام، ویژه برنامه‌ای با حضور هنرمندان مطرح کشور است که آثاری درباره اصفهان خلق کرده اند. این برنامه به‌مدت پنج شب در پردیس هنر میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.

شهردار اصفهان برگزاری آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی پوپک را از دیگر رویدادهای مهم در هفته فرهنگی اصفهان دانست و گفت: این جشنواره  امسال از رشد کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار بوده و بیش از ۸ هزار اثر از ۲۹۴ شهر در ایران و ۲۸ شهر خارجی برای دبیرخانه ارسال شده است.

آنطور که قاسم‌زاده خبر داد، برگزاری زنگ انشا با موضوع «من در اصفهان ۱۴۱۰» از برنامه هایی است که امسال برای نخستین بار در هفته فرهنگی اصفهان برگزار می شود. او دراینباره گفت: این برنامه با مشارکت اداره آموزش و پرورش در مدارس شهر برگزار می شود.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا