دستورالعمل بازی رو در رو را قبل از شروع فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم
دستورالعمل بازی رو در رو را قبل از شروع فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درمورد نشست امروز مسئولان سازمان لیگ با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برای ما جای تشکر دارد که ریاست فدراسیون و رئیس مجمع سازمان لیگ در این سازمان حضور یافتند. همواره در خدمت بهاروند و کشوری‌فرد درمورد مباحث مربوط به برگزاری مسابقات هستیم. باید برخی […]

- دستورالعمل بازی رو در رو را قبل از شروع فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درمورد نشست امروز مسئولان سازمان لیگ با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برای ما جای تشکر دارد که ریاست فدراسیون و رئیس مجمع سازمان لیگ در این سازمان حضور یافتند. همواره در خدمت بهاروند و کشوری‌فرد درمورد مباحث مربوط به برگزاری مسابقات هستیم. باید برخی مسائل را به گمانه زنی می‌گذاشتیم و یکی از این موارد مرتبط به زحمات همکاران ما در نقل و انتقالات و روابط عمومی است. باید پس از اتمام این فصل، فصل بعد را بهتر از فصل بعد آغاز کنیم.

او افزود: از این رو برخی موارد کلان مدنظر ریاست فدراسیون و رئیس سازمان لیگ بود مورد بررسی قرار داده و نکات مهم به ما منتقل شد. موظف هستیم در این رابطه برنامه‌ریزی خود را دقیق‌تر کنیم تا فوتبال بهتری را به خانه‌ها ببریم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درپاسخ به این سوال که چرا مصوبات ابلاغی به باشگاه‌ها در همان ابتدا رسانه‌ای نمی‌شود تا مانند بحث مربوط به تعیین تیم قهرمان در صورت تساوی امتیاز‌ها حاشیه‌ساز نشود، توضیح داد: نمی‌دانم چرا حاشیه به وجود می‌آید. روز اولی که لیگ شروع نشده و هیچ تیمی به زمین نرفته، این دستورالعمل به باشگاه‌ها ابلاغ شد. اگر مورد یا موضوعی بود، باید همان زمان درباره‌اش بحث می‌شد. خوشبختانه در آبان سال گذشته این مصوبه و برخی موارد مهمی که در طول فصل باید به آن پرداخته شود، به باشگاه‌ها یادآوری کردیم. مثلا گفتیم دستورالعمل رنگ لباس به چه شکلی باید رعایت شود. یا باید با کمتر از ۳ ملی‌پوش در مسابقات شرکت کنید.

مهدی ادامه داد: نکات مهم و کلیدی دستورالعمل برگزاری مسابقات را ابتدای فصل به تمام باشگاه‌ها به شکل تیتروار و در قالب یادآوری اعلام می‌کنیم. در این دستورالعمل این نکته نیز ذکر شده بود امسال بنابر تفسیر کمیته تدوین مقررات چه نکاتی درمورد بازی رو در رو وجود دارد. این موضوع یک مصوبه بود که نیاز به مصوبه داشت. در کل دنیا همین شرایط است. کمیته تدوین مقررات این کار را انجام داد و ما هم در ابتدای فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم.

او خاطرنشان کرد: مجدد به واسطه مهم بودنش در آبان آن را به باشگاه‌ها تاکید کردیم، اما اکنون که به پایان فصل نزدیک می‌شویم با توجه به بحث‌های مربوط به هواداران و چالش‌های شیرین رسانه‌ای به آن پرداخته شده است. تصمیمی را برای تیمی نگرفتیم. قبل از شروع لیگ یک موضوع مصوب را به باشگاه‌ها اعلام کردیم در شرایطی که هیچکس نمی‌دانست جدول چه شرایطی دارد یا بازی رو در روی تیم‌ها به چه شکل است.

باشگاه خبرنگاران