علی موسوی در گفت‌وگو با زیرنویس در خصوص برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: استقلال بازی خیلی خوبی را انجام داد و در نیمه اول کاملا مسلط بود اما در ۱۰ دقیقه از بازی آن ها طوری بازی کردند که نه تنها ۲ گل را دریافت کردند، بلکه ما را هم نصفه‌جان کردند. البته […]

- نصفه‌جان شدیم تا تیم پیروز شد!/ شانس قهرمانی استقلال ۵۰-۵۰ است

علی موسوی در گفت‌وگو با زیرنویس در خصوص برتری استقلال مقابل شمس آذر اظهار داشت: استقلال بازی خیلی خوبی را انجام داد و در نیمه اول کاملا مسلط بود اما در ۱۰ دقیقه از بازی آن ها طوری بازی کردند که نه تنها ۲ گل را دریافت کردند، بلکه ما را هم نصفه‌جان کردند. البته به هر حال اصل برتری در این بازی بود که استقلال به آن دست پیدا کرد.

پیشکسوت استقلال در ادامه با تمجید از بازی‌های ماشاریپوف گفت: بهترین خرید استقلال، ماشاریپوف است. او خیلی تاثیرگذار نشان داده و به خوبی به استقلال کمک می‌کند. البته به نظر من اگر استقلال سیستم دیگری داشته باشد، بهتر می‌تواند از بلانکو در محوطه جریمه حریف استفاده کند. در کل این دو بازیکن عملکرد خوبی در خط حمله استقلال داشته‌اند.

موسوی در خصوص شانس قهرمانی استقلال اعلام داشت: شانس قهرمانی استقلال ۵۰-۵۰ است. درست است که این تیم الان در صدر است اما هر خطا و اشتباهی که با لغزش آبی‌ها همراه باشد، شانس قهرمانی استقلال را کم می‌کند. در فوتبال هزار و یک اتفاق ممکن است رقم بخورد که امیدوارم اتفاق‌هایش به نفع استقلال و با قهرمانی این تیم همراه باشد.

وی در ارتباط با احتمال واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس گفت: امیدوارم بالاخره استقلال خصوصی شود. از زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم تا الان همیشه چشم انتظار خصوصی‌سازی بودیم و اگر این اتفاق بیافتد به باشگاه‌های ما کمک می‌کند و در حل مشکلات مالی هم خوب است.

بیشتر بخوانید: حرف‌های مهم نکونام خطاب به استقلالی‌ها در رختکن

منبع: خبـر ورزشی