شاید یکی از دلایل ایراد رسانه‌ها به کمیته انضباطی به خاطر جرایم نقدی که کمیته انضباطی برای بازیکنان و هم چنین تیم‌ها در نظر می گیرد، این است که این احکام تنها سود مالی فدراسیون فوتبال را نشانه گرفته و تکرار تخلفات به این معنی است که این احکام بازدارنده نبوده است. جالب اینجاست که […]

- شفاف‌سازی مهدی تاج درباره جرایم انضباطی

شاید یکی از دلایل ایراد رسانه‌ها به کمیته انضباطی به خاطر جرایم نقدی که کمیته انضباطی برای بازیکنان و هم چنین تیم‌ها در نظر می گیرد، این است که این احکام تنها سود مالی فدراسیون فوتبال را نشانه گرفته و تکرار تخلفات به این معنی است که این احکام بازدارنده نبوده است.

جالب اینجاست که برخی از این تخلفات می تواند محرومیت به همراه داشته باشد اما کمیته انضباطی به نظر بیشتر مایل است، محرومیت‌ها را هم به جریمه نقدی تبدیل کند تا ریال بیشتری به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای اولین بار نسبت به انتقاداتی که در مورد این جرایم از سوی رسانه‌ها مطرح می شود پاسخ داد و گفت: «بعضی‌ها اطلاعات کافی ندارند و فکر می‌کنند این برای درآمد فدراسیون است. درآمد فدراسیون از این چیزها تامین نمی‌شود. فدراسیون عدد قابل ملاحظه‌ای هزینه دارد و اگر همه تخلف نکنند و یک ریال هم پول ندهند برای فدراسیون فرقی ندارد؛ چون این‌ها را سازمان لیگ خرج خود لیگ می‌کند و کاری به فدراسیون ندارد. امیدواریم تخلفات نباشد.»

جالب اینجاست کمیته انضباطی در آخرین رأیی که صادر کرد ۳۰۰ میلیون تومان برای حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال جریمه نقدی در نظر گرفت و پیش بینی می‌شود این آرا در آینده برای تیم‌های دیگر هم تکرار شود.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر مهدی تاج درباره واردات VAR چینی

منبع: خبـر ورزشی