علیرضا سهرابیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کسب سهمیه المپسک قایقرانان ایرانی بیان کرد: خوشبختانه دختران و پسران قایقران کشورمان موفق شدند برای اولین بار ۵ سهمیه المپیک را کسب کنند. وی افزود: ۳ سهمیه کسب شده مخصوص دختران قایقران است که در ۴ رشته شرکت خواهند کرد […]

- کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم

علیرضا سهرابیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کسب سهمیه المپسک قایقرانان ایرانی بیان کرد: خوشبختانه دختران و پسران قایقران کشورمان موفق شدند برای اولین بار ۵ سهمیه المپیک را کسب کنند.

وی افزود: ۳ سهمیه کسب شده مخصوص دختران قایقران است که در ۴ رشته شرکت خواهند کرد همچنین این اتفاق برای اولین بار افتاد که ۲ سهمیه رویینگ، ۱ کایاک و ۱ کانو به طور همزمان به مسابقات اعزام میشوند.

رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه بیان کرد: دختران ما در بخش دبل روئینگ موفق شدند در مسابقات روئینگ کره جنوبی هر ۲ سهمیه را کسب کنند، همینطور علی آقامیرزایی و محمدنبی رضایی نیز موفق شدند در مسابقات کانو و کایاک آبهای آرام که در ژاپن برگزار شد کسب مدال و سهمیه کنند.

همچنین سهرابیان با بیان اینکه کسب سهمیه ما در بخش کانو و کایاک ۲ نفره نیز قطعی بود، گفت: متاسفانه در اولین روز مسابقات بدلیل طوفان شدیدی که رخ داد، مجبور شدیم بعنوان برگزار کننده، مسابقات را ساعت ها به تعویق بیندازیم و باتوجه به قطع نشدن طوفان، مسابقات در همان شرایط آب و هوایی برگزار شد و متاسفانه قایقرانان ما همچون دیگر ورزشکاراران شایسته موفق به کسب سهمیه در این بخش نشدند.

وی در ادامه گفت: هرچند که در این دوره موفق به کسب سهمیه در بخش ۲ نفره کایاک و کانو نشدیم ولی کسب سهمیه در بخش های دیگر توانست برای ورزشکارانمان قوت قلب باشد و امیدوارم با کسب مدال در المپیک بتوانیم باعث شادی مردم ایران و ورزش دوستان شویم.

منبع: ایسـنا