تقویم فوتبال :استقلال و پرسپولیس در چنین روزی ۲مهر
تقویم فوتبال :استقلال و پرسپولیس در چنین روزی ۲مهر

تقویم سرخابی‌ها در طول فوتبال ایران جذابیت‌های خاصی دارد، مسابقات به یادماندنی و نوستالژی که‌ یادآور خاطرات تلخ و شیرین است.

تقویم سرخابی‌ها در طول فوتبال ایران جذابیت‌های خاصی دارد، مسابقات به یادماندنی و نوستالژی که‌ یادآور خاطرات تلخ و شیرین است.

امروز ۲ مهر، رویدادهایی که در این دو باشگاه اتفاق افتاد را به تصویر کشیدیم و در ادامه می‌توانید جزئیات مسابقات را مشاهده کنید:

۲ مهر ۱۳۷۸: پرسپولیس ۰ – ۰ استقلال (لیگ آزادگان)

در این بازی ابتدا نادر محمد خانی و سپس اسماعیل حلالی زمین بازی اخراج شدند، اخراج‌هایی که هر ۲ درست به نظر می‌رسید، در حالی که همه در انتظار نتیجه‌ای پرگل بودند اما پرسپولیس از این شرایط سخت عبور کرد و در نهایت بازی با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

۲ مهر ۱۳۸۳: استقلال۲-۱ فجرسپاسی (لیگ برتر)

گل‌ها: رضا عنایتی – علی سامره

استقلال در این مسابقه ابتدا از روی نقطه پنالتی توسط رضا عنایتی به گل رسید و در گل دوم این تیم با ضربه علی سامره به ثمر رسید، تیم فجر دقیقه ۸۶ بازی توسط مهرزاد معدنچی از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این گل برای معدنچی خوش یمن نبود و در دقیقه ۹۰ از زمین بازی اخراج شد.

۲مهر ۱۳۹۱: سپاهان ۲ – ۰ پرسپولیس (آب‌های آلوده)

گل‌ها: عادل کلاه کج – جواهیر سوکای

یکی از عجیب‌ترین مسابقات فوتبال ایران، بیش از آنکه نتیجه تحت تاثیر قرار بگیرد، مسمومیت بازیکنان پرسپولیس بود که حواشی و ابعاد گسترده‌ای پیدا کرد! در نهایت سپاهان در این مسابقه با نتیجه ۲-۰ پیروز شد.

۲مهر ۱۳۹۹: استقلال ۳ – ۰ الاهلی عربستان (لیگ قهرمانان آسیا)

گل‌ها: مهدی قایدی – علی کریمی – دیاباته

استقلال پس از تساوی مقابل الشرطه برای صعود از این گروه به این برد نیاز داشت که با نمایش مقتدرانه و سراسر هجومی این کار را انجام دادند و توانستند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، استقلال در پی جدایی فرهاد مجیدی، مجید نامجو مطلق را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت.

منبع :ورزش ۳