به گزارش زیرنویس، ۱. عدم وجود زیرساخت‌های لازم از جمله خطوط آب شرب و فاضلاب در محله کوی وحدت تا کنون مانع از اجرای عملیات آسفالت بوده و با پیگیری های شهردار محترم از سال گذشته، عملیات زیرسازی توسط سازمان عمران و شهرداری منطقه ۲ در دستور کار قرار گرفت و انجام شد اما همچنان این […]

به گزارش زیرنویس، ۱. عدم وجود زیرساخت‌های لازم از جمله خطوط آب شرب و فاضلاب در محله کوی وحدت تا کنون مانع از اجرای عملیات آسفالت بوده و با پیگیری های شهردار محترم از سال گذشته، عملیات زیرسازی توسط سازمان عمران و شهرداری منطقه ۲ در دستور کار قرار گرفت و انجام شد اما همچنان این محله فاقد شبکه فاضلاب است، لذا بدلیل جلوگیری از هدررفت بیت المال با توجه به عدم زیرساخت‌های لازم این خیابان آسفالت نشده است. 

۲. طی مراجعه مکرر ساکنین آن محله نیز بارها نکات، مشکلات و… به آنها اعلام شده، همچنین پس از پیگیری های لازم و مکاتبات با مجری طرح فاضلاب استان خوزستان مقرر گردید که در سال ۱۴۰۳ در صورت وجود اعتبارات لازم پروژه احداث شبکه فاضلاب اجرا شود.

پیرامون اتفاق امروز نیز متاسفانه تعداد محدودی از اهالی محله کوی وحدت مقابل منطقه ۲ شهرداری آبادان تجمع و مسیرهای تردد شهروندان را مسدود کردند و با پرتاب سنگ و اشیاء به داخل شیشه‌ها را شکستند و به پرسنل و ارباب رجوعان اهانت نمودند و پس از حضور به موقع پلیس، محترمانه از آنها درخواست شد تا مسیر تردد شهروندان را باز کنند اما نپذیرفتند و با نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی درگیر شدند.

هم اکنون نیز خاطیان امر با دستور مقام قضایی که موجب ایجاد تنش، درگیری، برهم زدن نظم و آرامش عمومی شدند  دستگیر و در اختیار قانون قرار گرفته‌اند.

ضمن عرض پوزش از تمامی شهروندان گرانقدر، این اطمینان خاطر را می‌دهیم که شهرداری آبادان در راستای خدمت به عموم مردم گام بر میدارد و همواره بر اصل شفافیت، تعامل سازنده و مسالمت آمیز با مخاطبان و مراجعین گرامی اصرار دارد و با تمام توان در خدمت همشهریان گرامی هستیم.

منبع خبر: رکنـا