با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید
با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «مثبت آموزش» با توجه به هدف شبکه آموزش که فرصت برابر آموزشی و توجه به عدالت آموزشی است، به بخش‌های مختلف فرهنگی، سواد آموزشی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد اجتماعی به صورت کارشناسی وگفتار‌ها و داستان‌های کوتاه آموزشی، سلامت دانش آموزی و کارشناسی سلامت محور و … […]

- با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «مثبت آموزش» با توجه به هدف شبکه آموزش که فرصت برابر آموزشی و توجه به عدالت آموزشی است، به بخش‌های مختلف فرهنگی، سواد آموزشی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد اجتماعی به صورت کارشناسی وگفتار‌ها و داستان‌های کوتاه آموزشی، سلامت دانش آموزی و کارشناسی سلامت محور و … می‌پردازد.

در بخش صبحگاهی با محوریت تقویم تاریخ، اخبار و … اتفاقات روز را مرور می‌کند. در این بخش با تغذیه دانش آموزی و ورزش همگانی سبک‌های مختلف ورزش دانش آموزی را معرفی کرده و بحث سلامت ورزشی را پیگیری می‌کند.

 مطالبات عمومی و پیگیری مطالبات و بررسی رویداد‌ها و مناسبت‌ها در بخش‌های مختلف ملی و آیینی، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان بصورت معرفی استعداد‌ها و ظرفیت‌های مستعد، بررسی روند مطالبات معلمان و مسائل مرتبط با آموزش و پرورش به صورت مستقل، جذب و پخش تولیدات مردمی، روایت زندگی مردمی و نگاه ملی و آیینی به مناسب‌های تقویمی و تبیینی از دیگر رویکرد‌های قابل توجه برنامه «مثبت آموزش» است.

گفتنی است، این برنامه در ساعات نیمروزی و عصرگاهی نیز تا ساعت حدود ۱۸ ادامه خواهد داشت و با مرور برنامه‌های پخش شده در شبکه آموزش به بررسی اخبار و مسائل روز و آموزش مطالب علمی و همچنین جهاد تبیین در زمینه دستاورد‌های علمی و فرهنگی و آموزشی کشور نیز خواهد پرداخت.

برنامه «مثبت آموزش» به تهیه کنندگی سید احسان میرمحمد علی و محمد بخشایش هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ بصورت متناوب و در پانزده دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

+