ژاوی هرناندس همچنان به ترک بارسلونا در پایان فصل تاکید دارد و باشگاه هنوز در مورد سرمربی بعدی خود تصمیم نگرفته است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که رافا مارکس (مربی بارسا اتلتیک یا بارسلونا B) گزینه محبوب مقامات است، و این خبر می‌تواند ضربه بزرگی برای هانسی فلیک باشد که در چند ماه […]

- سرمربی آلمانی به کاتالونیا نمی‌رسد

ژاوی هرناندس همچنان به ترک بارسلونا در پایان فصل تاکید دارد و باشگاه هنوز در مورد سرمربی بعدی خود تصمیم نگرفته است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که رافا مارکس (مربی بارسا اتلتیک یا بارسلونا B) گزینه محبوب مقامات است، و این خبر می‌تواند ضربه بزرگی برای هانسی فلیک باشد که در چند ماه گذشته برای جانشینی ژاوی در رقابت بوده است.

فلیک از زمان ترک آلمان پس از جام‌جهانی ۲۰۲۲ بیکار بوده و گزارش‌ها حاکی از آن است که او علاقه زیادی به مربیگری در کاتالونیا دارد. به نظر می‌رسد این موضوع توسط لوتار ماتئوس تأیید شده چراکه به گزارش موندو دپورتیوو، ماتئوس اظهار داشت که فلیک علاقه‌ای به پر کردن جای توماس توخل در بایرن‌مونیخ ندارد. «من به او اعتماد دارم زیرا می‌دانم که مربی عالی و انسانی فوق‌العاده است، اما او نمی‌خواهد دوباره در بوندس‌لیگا مربیگری کند. تا جایی که من می‌دانم هانسی فلیک دیگر در بوندس‌لیگا کار نخواهد کرد. او بیشتر روی یافتن یک باشگاه در خارج از کشور متمرکز شده است.»

در این مرحله بعید به نظر می‌رسد که بارسلونا فلیک را انتخاب کند. زیرا گزارش‌ها حاکی از آن است که مارکس همچنان نامزد پیشتاز جایگزینی ژاوی است.

بیشتر بخوانید: به شانس اعتقادی ندارم؛ این نتایج تصادفی نیست/ اخراج تقصیر خودم بود!

منبع: خبـر ورزشی