به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در فروردین ماه سال جاری در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت تلفن همراه به عنف در محدوده “حسن آباد ” ، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود:  […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در فروردین ماه سال جاری در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت تلفن همراه به عنف در محدوده “حسن آباد ” ، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:  با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در یکم اردیبهشت ماه امسال مخفیگاه متهمان را در محدوده “حسن آباد” شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی های لازم با مراجع قضائی تیم های عملیات کلانتری حسن آباد به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه  بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ روز گذشته با حضور در مخفیگاه سارقان طی یک عملیات منسجم و پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان که دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشند علیرغم انکار های اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۱۳ فقره سرقت به عنف اعتراف که در این خصوص یک شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده است، متهمان نیز برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می کنند، از شهروندان خواست: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنند.

منبع خبر: رکنـا