ستاره سابق پرسپولیس بعد از جدایی در مسیر سقوط
ستاره سابق پرسپولیس بعد از جدایی در مسیر سقوط

میلاد سرلک بعد از جدایی از پرسپولیس افت شدیدی داشته و مهدی تارتار در بازی‌های بزرگ ملوان از هافبک محبوب یحیی گل‌محمدی در ترکیب اصلی استفاده نکرده است.

 

میلاد سرلک هافبک مورد علاقه یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس پس از کش و قوس‌های فراوان در نیم‌فصل دوم از جمع سرخ‌ها جدا شد تا برای گذراندن خدمت مقدس سربازی در ملوان بندرانزلی فوتبال بازی کند اما اینطور که به ظنر می‌رسد ستاره پرسپولیسی از دوران اوج فاصله گرفته و دچار افت شدیدی شده است.

سرلک در دوره گل‌محمدی در پرسپولیس بازیکن فیکس قرمزهای پایتخت محسوب می‌شد حالا در ملوان آن جایگاه را ندارد و بعضا نیمکت‌نشین هم شده و در سه بازی اخیر ملوانی‌ها که در ترکیب اصلی تارتار حضور داشته در نیمه دوم تعویض شده است.

ملوان در نیم فصل دوم برابر ۳ تیم استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده که در هیچ کدام از این ۳ بازی، سرلک در ترکیب اصلی حضور نداشته و برابر پرسپولیس تنها ۳۳ دقیقه به میدان رفت اما نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد تا در بازی با سپاهان مهدی تارتار سرمربی این تیم، به او اعتماد نکند و کماکان سرلک نیمکت‌نشین باشد. این در حالی است که سرلک مستقیماً با نظر مهدی تارتار به ملوان پیوست اما در حالی که به دیدارهای پایانی فصل بیست و سوم نزدیک می‌شویم او شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند.

منبع: خبـر ورزشی