پیش‌بینی فرشاد پیوس از کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس
پیش‌بینی فرشاد پیوس از کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس

فرشاد پیوس اسطوره باشگاه پرسپولیس معتقد است که تیم اوسمار با همین روند قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

 

تیم پرسپولیس پیروزی برابر صنعت نفت آبادان در هفته‌ای که گذشت فاصله یک امتیازی با استقلال صدرنشین را حفظ کرد تا در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ همچنان در کورس قهرمانی با آبی‌ها قرار داشته باشد. نتایج تیم پرسپولیس تحت هدایت اوسمار واکنش پیشکسوتان پرسپولیس را به همراه داشته و فرشاد پیوس نیز معتقد است که سرخ‌پوشان پایتخت با همین روند می‌توانند از استقلال سبقت گرفته و قهرمان شوند.

گزیده صحبت‌های فرشاد پیوس مهاجم اسطوره‌ای باشگاه پرسپولیس را با ورزش سه درباره عملکرد تیم اوسمار و شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ را در زیر بخوانید:

  • {نکته مثبت پرسپولیس برابر نفت آبادان} تیم اوسمار در این بازی نمایش خوبی داشت و هم همان فوتبالی را ارائه داد که انتظارش را داشتیم. نکته مثبت این بازی به نظرم گلزنی دانیال اسماعیلی‌فر بود.
  • {رفتار خبرساز دانیال اسماعیلی‌فر} دانیال را نه الان که قبل از حضورش در پرسپولیس هم می‌شناختم. او بازیکن مودب و بااخلاقی است. مسئولان برگزاری بازی باید شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان تحت فشار این‌چنینی قرار نگیرند و کار علیه آنها نشود.
  • {اشتباهات داوری} اشتباهات برای همه تیم‌ها شکل گرفته و یک روز یک تیم سود برده و روز دیگر تیم دیگری. اینکه تیمی که سود برده در آن روز به تمجید داور می‌پردازد و روز دیگر که اشتباه علیهش شده همه چیز را به هم ربط می‌دهد زیبنده نیست.
  • {شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس} آقای گل اسبق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم نیز گفت: هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. مسلما کار برای پرسپولیس سخت‌تر است اما هیچ چیز تمام شده نیست و مطمئن هستم که در صورت تداوم روند نتیجه‌گیری و پیروزی‌ها، آنها قادر خواهند بود بار دیگر به قهرمانی برسند و این استقلال امتیاز از دست خواهد داد.

منبع: خبـر ورزشی