سپاهانی که من دیدم پرسپولیس را قورت می‌دهد!
سپاهانی که من دیدم پرسپولیس را قورت می‌دهد!

پیشکسوت استقلال گفت: خیلی اتفاقی این هفته بازی تیم‌های سپاهان و ذوب آهن را دیدم که یکی از زیباترین بازی‌های این چند وقت بود که نگاه کردم و مطمئن شدم پرسپولیس به این تیم می‌بازد.

محمد نوری، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره پیروزی استقلال در دیدار مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: خیلی جالب است که عده‌ای از دوستان در لباس دشمن، برد استقلال مقابل شمس آذر را شانسی عنوان می‌کنند در حالی که این تیم یقه بزرگان فوتبال ایران را گرفته است. بچه‌های تیم بعد از زدن گل سوم روی اصل غافلگیری دو گل خوردند و همین باعث شد عده‌ای که دشمن استقلال هستند فوری میکروفن بدست بگیرند و عقده‌های شان را خالی کنند.

وی ادامه داد: استقلال تا دقیقه آخر برنامه داشت و با همین روش توانست تیم خوب شمس آذر را شکست بدهد. حالا شما ببینید در هفته‌های آینده همین قزوینی‌ها یقه چه تیم‌هایی را می‌گیرند. تا اینجا هم تیمشان یقه خیلی‌ها را گرفته است. نمونه‌اش خود ما که در بازی رفت با این تیم دو دو کردیم.

نوری در ارتباط با حرکت دانیال اسماعیلی فر با دست در بازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: یک جلسه محرومیت برای این بازیکن آن هم در شرایطی که پرسپولیس باید در جام حذفی بازی کند باز هم نوعی نگاه محبت آمیز به این تیم نظرکرده است تا این بازیکن به سپاهان برسد. از بس در این یکی دو روز عوامل رسانه ای پرسپولیس برای لاپوشانی حرکت زشت دفاع تیم محبوبشان سناریوهای گریه دار نوشتند به خواسته شان رسیدند. این حکم بیشتر به سود پرسپولیس شد تا این بازیکن یک بازی استراحت کند و با قدرت به سپاهان برسد.

وی افزود: نفس انجام این حرکت زشت و زننده بود. باید به آقای درویش گفت کلاهش را بالاتر بگذارد که ناسلامتی مدیرعامل یک باشگاه فرهنگی ورزشی است. آقای درویش در باشگاهتان چه چیزی به بازیکن‌ها آموزش می‌دهید که این رفتارها را در زمین مسابقه جلوی چشم هزاران هوادار و دوربین روشن تلویزیون‌ها انجام می‌دهند؟ قطعاً کمترین توقع درباره رفتار زشت این بازیکن دو جلسه محرومیت بود تا از این به بعد بازیکنان فوتبال بدانند که نباید رو به تماشاگران یا هر کس دیگری در زمین فوتبال چنین رفتار زشتی انجام بدهند.

حکم اسماعیلی‌فر به نفع پرسپولیس بود تا به ضررش/ آقای درویش باشگاه فرهنگی‌تان این بود؟/ سپاهانی که من دیدم پرسپولیس را قورت می‌دهد!
شهریار مغانلو زننده تک گل پیروزی بخش سپاهان در مصاف هفته بیست و چهارم مقابل ذوب آهن 

نوری همچنین با اشاره به بازی هفته بیست و پنجم سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: خیلی اتفاقی بازی هفته گذشته سپاهان مقابل ذوب آهن را نگاه می‌کردم که واقعاً یکی از مسابقات جذاب این هفته بود. تیم ذوب آهن بعد از ماجرای استعفای ربیعی(سرمربی این تیم) جان تازه‌ای گرفته ولی سپاهان فوق العاده ظاهر شد و توانست این تیم خوب که تراکتور را با ۴ گل شکست داده بود را شکست بدهد. وقتی آن بازی را نگاه می‌کردم مطمئن شدم که این سپاهان پرسپولیس را قورت می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سپاهان با پیروزی مقابل پرسپولیس ۴۵ امتیازی و امیدوار می‌شود تا دوباره در کورس قرار  بگیرد که لااقل بتواند جایگاه نایب قهرمانی این فصل را بدست بیاورد. بنابراین آنها قطعاً با تمام قدرت به میدان می‌آیند. علاوه بر این، سپاهانی‌ها همیشه جلوی پرسپولیس بهترین فوتبالشان را ارائه کرده‌اند. ومثل دور رفت که آنها را شکست دادند این بار هم برنده می‌شوند.

منبع: خبـر ورزشی