به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال بارسلونا ورئال مادرید امشب در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا و در دویست و نود و ششمین ال کلاسیکو تاریخ از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر یکدیگر صف آرایی کردند، این دیدار در حالی دنبال شد که اگر […]

رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظهبه گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال بارسلونا ورئال مادرید امشب در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا و در دویست و نود و ششمین ال کلاسیکو تاریخ از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر یکدیگر صف آرایی کردند، این دیدار در حالی دنبال شد که اگر رئال برنده این بازی می‌شد عملا قهرمانی اش را تثبیت کرده بود و اگر بارسلونا می‌توانست برنده این دیدار می‌شد امید‌های کاتالان‌ها برای قهرمانی و کسب تنها جام فصل زنده می‌ماند.  

ترکیب رئال مادرید:

آندری لونین | لوکاس وازکز، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا | غده والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس | جود بلینگام | وینیسیوس و رودریگو

ترکیب بارسلونا: 

مارک آندره تراشتگن | رونالد آرائوخو، ژول کنده، پائو کوبارسی، ژائو کانسلو | فرنکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، ایلکای گوندوغان | لامینه یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی

گل:

دقیقه ۶:بارسلونا ۱-۰ رئال مادرید (آندریاس کریستنسن دقیقه): خروج اشتباه لونین در صحنه‌ای که به سود بارسلونا کرنر اعلام شده بود، با ضربه مدافع دانمارکی بلوگرانا همراه شد تا این تیم خیلی زود یک بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه ۱۶:بارسلونا ۱-۱ رئال مادرید (وینیسوس دقیقه): مهاجم برزیلی رئال مادرید در کمال خونسردی پشت توپ ایستاد و توانست گل تساوی را به نام خودش ثبت کند.

لحظات حساس: 

دقیقه ۵: در شروع بازی اشتباه لونین می‌توانست کار دست رئالی‌ها بدهد، اما لواندوفسکی و رافینیا از این موقعیت استفاده نکردند.

دقیقه ۹: روی صحنه‌ای که شوامنی و مودریچ خلاقیت بالای خود را به نمایش کشیدند، وینیسوس توانست از پشت سر ارائوخو نفوذ کند، ولی این بازیکن در زدن ضربه آخر ناکام بود.

دقیقه ۱۵:  در شرایطی که وازکز با دریبل خود از کانسلو گذشته بود، مدافع پرتغالی بارسلونا مجبور به انجام خطا کردن بر روی او شد و یک پنالتی به رئال مادرید تقدیم کرد.

در حال تکمیل…

منبع: ایسـنا